Berita Auto

Ambil Delivery Audi Baharu Anda Di Ingolstadt

Kehendak mana-mana pelanggan Audi di Malaysia atau negara lain di dunia yang telah didengar dan di inilah jawapan yang terbaik: ia kini mungkin untuk memilih kereta Audi baharu anda di kilang Audi di Ingolstadt, Jerman.

IMG_4254

Setiap tahun, kira-kira 500,000 orang melawat Audi Forum Ingolstadt untuk pelbagai sebab. Ada yang datang untuk mengambil kereta baharu mereka di kilang di mana ia dibina; orang lain menghadiri salah satu daripada konsert jazz berkaliber  dihoskan oleh Audi dengan kerjasama Jazz Club Birdland di Neuburg. Ada juga yang berminat dengan vintaj dipulihkan dengan cekap dan kereta klasik dalam muzium mobile atau mengambil bahagian dalam lawatan kilang. Apa saja sebab anda untuk datang, anda akan disambut dengan layanan mesra dan cekap yang memberikan bantuan jika anda perlukan.

IMG_4255

 

Peminat Audi Malaysia yang berminat untuk mengambil penghantaran Audi mereka di Eropah boleh menghubungi Audi Malaysia dan mengetahui maklumat lanjut. Pusat Pelanggan Audi Forum Ingolstadt juga akan mengaturkan lawatan kilang Audi dan muzium sejarah untuk ahli-ahli keluarga anda yang turut serta.

IMG_4256

Ini adalah satu pengalaman jenama yang menarik dan bukan sahaja untuk peminat kereta. Memang destinasi yang anda tidak akan lupa.

IMG_4266 IMG_4278

Previous post

Ramuan Rahsia Dalam Enjin EcoBoost Yang Memenangi Anugerah

Next post

BMW Bahagian "i" Mula Mengusahakan Kereta Pandu Sendiri

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *