Gaya Hidup

Lotus Eksklusif Dilancarkan

Segmen kereta premium telah berubah, terutama bagi pembuat kereta niche yang bergantung kepada pembeli yang sanggup berbelanja lebih untuk keperibadian. Syarikat-syarikat kereta bergantung kepada pasaran sedemikian terutama sekali British. Fikirk Jaguar, Land Rover, TVR, Bentley, dan Aston Martin, dan anda segera gambar pengalaman membeli-belah yang beyond pemilihan warna dan trim.

Sementara sebahagian besar syarikat-syarikat ini mempunyai entiti yang berasingan untuk pengendalian kenderaan yang extremely customised yang masih berwaranti seperti Jaguar dan Kenderaan Operasi Khas Land Rover,  ada yang mengambil masa mereka untuk menerima pakai pendekatan ini.

Lotus-2

Lotus adalah salah satu syarikat seperti tersebut. Mereka baru sahaja melancarkan custom service mereka sendiri di bawah label ‘Lotus Eksklusif’. Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Jean-Marc Gales, syarikat itu memang sudah kerap memenuhi permintaan-permintaan individu sebelum ini dan ia telah membawa kepada segelintir tukang yang berbakat yang boleh menyampaikan satu pengalaman tailor-made.

Lotus-1

Untuk mempermudahkan pelanggan mengemukakan dan menerima permintaan individu, Lotus Cars sedar yang sub-jenama ini memang patut dilancarkan .

Lotus-3

Perkhidmatan ini boleh didapati di Lotus dealership yang siap menyediakan warna eksklusif, pelekat, bahagian dalaman kulit dan pilihan jahitan dalaman. Ianya juga dibuka kepada mereka yang sudah memiliki kereta Lotus, yang mungkin mahu kereta Lotus mereka miliki lain dari yang lain.

Previous post

Audi AG Mencecah 1.8 Juta Penghantaran Bagi Tahun 2015

Next post

Enjin RX7 13B Rotary Wankel

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *