Gaya Hidup

Hyundai Motor Jual Kenderaannya Yang Kesejuta di UK

Hyundai Motor hari ini mengumumkan satu peristiwa penting dalam sejarah UKnya – ia telah menjual satu juta kenderaan sejak tahun 1982 apabila ia mengimport kereta pertamanya bernama Pony.

Mercu tanda kereta yang ke sejuta ialah Tucson SUV Padat serba baru yang merupakan model Hyundai Motor terbaru dan paling laris di UK. Untuk meraikan pencapaian ini, Syarikat akan menghadiahkan kenderaan top-of-the-range ini melalui kempen # M1LLIONnya. Pertandingan ini dilancarkan hari ini dan akan meminta pengguna mencalonkan seorang ‘satu dalam sejuta’ yang mereka percaya layak untuk menangi kereta baru itu.

Mercu tanda ini datang sejurus Hyundai UK meraikan satu lagi pencapaian: 10 tahun sebagai anak syarikat global. Ini telah disambut dengan “A Streetcar Named Hyundai” (www.astreetcarnamedhyundai.com) –   cabaran memandu sifar pelepasan di London, dengan menggunakan teknologi canggih mencipta imej mozek pertama di dunia yang terdiri daripada 503,919 gambar setiap jalan di London. Imej akhir juga didedahkan hari ini dalam satu majlis khas yang diadakan di Sunbeam Studios di London.
Previous post

Bagaimana Membersihkan Bahagian Dalam Kereta?

Next post

Expo Motor Antarabangsa Thailand ke-32 Bermula

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *