Berita Auto

Aston Martin Kembali Ke Malaysia Dengan Wearnes

Aston Martin baru sahaja mengumumkan pelantikan  peruncit kereta mewah terkemuka Wearnes sebagai peniaga Kuala Lumpur selepas jenama telah disarakan oleh penjaga sebelumnya, Berjaya. Langkah itu akan dapat melihat Wearnes mengambil semua jualan, selepas jualan, pemasaran dan membina jenama tanggungjawab untuk Aston Martin di Malaysia, dan datang di tengah-Wearnes merasmikan mercu tanda baru kemudahan Aston Martin di Singapura hujung minggu lepas.

AM Wearnes Msia 02

Aston Martin has just announced the appointment of leading luxury car retailer Wearnes as its Kuala Lumpur dealer after the brand was retired by the previous guardian, Berjaya. The move will see Wearnes taking on all sales, aftersales, marketing and brand-building responsibilities for Aston Martin in Malaysia, and comes in the wake of Wearnes opening a new landmark Aston Martin facility in Singapore over the weekend.

AM Wearnes Msia 05

 

Pengumuman itu dibuat sebelum tayangan perdana Malaysia filem James Bond baru Spectre, dan para tetamu dapat melihat ultra-jarang V12 Zagato yang dipamerkan sebelum pergi ke tayangan perdana kebangsaan filem Bond terbaru.

AM Wearnes Msia 04

AM Wearnes Msia 03

aston-martin-v12-vantage-s-roadster2

Aston_Martin-DB9_GT_9

 

Model Aston Martin semasa terdiri daripada sport focus V8 Vantage, yang menyeronokkan V12 Vantage S, DB9 abadi, yang paling cantik di dunia kereta sport empat pintu Rapide S, dan super GT muktamad – Vanquish.

Aston_Martin-DB9_GT_4

 

Bilik pameran sementara Aston Martin akan ditempatkan di 204 Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia dan akan beroperasi dalam masa terdekat.

Aston_Martin-DB9_GT_7

 

Previous post

Volkswagen Group CEO Rancang 5 Point Baru

Next post

Jaguar C-X75, Land Rover Defender & Discovery, Kenderaan Kenderaan Filem Spectre

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *