Gaya Hidup

Volkswagen Touran Kini Terdapat Dengan R-Line Packaging

Jualan awal telah bermula untuk Touran R-Line yang baru. Pakej ciri-ciri khas yang direka oleh Volkswagen R memberi MPV kompak baru rupa yang sporty, dinamik.

Ciri yang paling menarik pakej R-Line sepenuhnya, yang meliputi luaran dan dalaman, termasuk ciri bahagian bumper depan dan belakang . Perbezaan reka bentuk utama di bahagian hadapan adalah dua sayap berwarna badan seperti pengambilan udara dengan bentuk-C gloss hitam dan logo R-Line di jeriji radiator. Pada bahagian belakang, bumper mempunyai kontur sporty dan dihiasi dengan jalur krom. Ciri-ciri MPV keluarga yang menonjol termasuk  sisi hitam berkilat sambungan bendul,  rel bumbung perak anodised dan logo R-Line pada bahagian sisi dan pintu depan.

Roda rim aloi meningkatkan Touran R-Line lagi tinggi, dengan pelanggan ditawarkan dengan pilihan roda Salvador atau Marseille  17 atau 18 inci . Tempat duduk dengan penutup kain ‘Race’  dan tambahan tempat duduk depan selesa mewujudkan suasana dalaman yang bertenaga. Ini disokong pula oleh bumbung hitam pelapik titanium , inlays hiasan ‘Lead hitam kelabu’ untuk panel instrumen dan panel pintu depan, tikar kain dengan jahitan hiasan dalam ‘Crystal Grey’, depan plat pintu bunga dalam aluminium dan pedal di tahan karat keluli.  Stereng sukan kulit pelbagai fungsi dengan hiasan trim aluminium dan  logo R-Line melengkapi penampilan keseluruhan Touran R-Line sporty.

Pakej penuh R-Line boleh didapati di UK dengan harga bermula dari 2155 €. Untuk pelanggan hanya mahu penyesuaian sporty Bodywork, pakej R-Line ‘Exterior” adalah yang paling sesuai. Ia boleh didapati daripada hanya € 760.

 

Previous post

Shaziman Transport & Bank Simpanan Nasional Juara Pertandingan Pemandu Scania Paling Mencabar

Next post

Range Rover Evoque Uji Convertible Di London

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *