Gaya Hidup

Pelajar Design Mencipta Merc SL Gullwing Tanpa Tingkap Concept

Berikut menarik, reka bentuk yang tidak dinafikan polarisasi. Ia adalah satu penghormatan kepada Gullwing asal – Mercedes 300 SL. Perkara pertama yang anda akan notis adalah bahawa ia tidak mempunyai cermin. Dan tiada tingkap-tepi pun. Malah, bumbung adalah satu-satunya tempat di mana cahaya dapat tembus. Jadi bagaimana ianya dipandu?

Mercedes-Benz-Gullwing-3

Ianya dipanggil SL | PURE dan ia bukannya sesuatu yang Mercedes sedang buat – ia hanya model skala dicipta oleh seorang pereka pengangkutan sebagai sebahagian daripada tesis Ijazah Sarjana Mudanya. Beliau menggonsepkan kenderaan pandu sendiri ini dan dinilai oleh kekurangan pengambilan udara, mungkin kenderaan elektrik juga.

Mercedes-Benz-Gullwing

Nah, ia dipanggil SL | PURE dan ia tidak benar-benar sesuatu yang Mercedes sebenarnya bekerja – ia hanya model skala dicipta oleh seorang pereka pengangkutan sebagai sebahagian daripada tesis Ijazah Sarjana Muda ini. Beliau dikonsepkan sebagai kenderaan pandu sendiri dan dinilai oleh kekurangan pengambilan udara, mungkin kenderaan elektrik juga.

Mercedes-Benz-Gullwing-4

Walaupun begitu sedikit keanehan, ia masih reka bentuk yang sangat cool dengan beberapa unsur-unsur dari Gullwing asal jelas kelihatan. Berikut adalah beberapa pentafsiran digital menunjukkan ia bersebelahan dengan Merc klasik.

Mercedes-Benz-Gullwing-2

Previous post

RM60 Juta Hasil Dari NAZA World Auto-Mania

Next post

Toyota Avanza Baharu Dengan Penambahbaikan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *