Berita Auto

Art of Speed Menjelajah Ke Selatan Semenanjung

Selepas kejayaan Art of Speed Malaysia 2015 hosting di MAEPS Serdang, peminat di seluruh Malaysia telah menggesa pihak penganjur untuk membuat acara sampingan di negeri-negeri yang dipilih. Selepas pertimbangan yang banyak, acara itu akan datang kembali ke selatan untuk kali ketiga.

Disampaikan oleh UEM Sunrise Sdn Bhd dengan tempat yang dihoskan oleh Mall of Medini dan disokong oleh Publika, Art of Speed Malaysia membawa persembahan mesra keluarga untuk pusat membeli-belah di sebelah Legoland di Nusajaya, Johor ini 31 Oktober dan 1 November. Lebih 10,000 pengunjung dan peserta dari seluruh Johor dan juga Singapura dijangka berkumpul di zon adrenalin yang besar dan ruang pameran automotif di tempat letak kereta luar pusat membeli-belah.

Art of Speed Malaysia Tour Johor 2015 akan menampilkan marquee (40 kaki x 115ft) Classics & kenderaan Custom mempamerkan aktiviti tambahan termasuk Marketplace, Galeri Seni & bengkel, Kustoms dan sesi Kopi dengan Dean Rolling Ink (Malaysia), Joop dari Singapura dan Alfie Bone dari Galeri Daerah-Shop (Malaysia), dek pandang dengan permainan yang menyeronokkan dan hadiah, live band di atas pentas termasuk barisan bintang-bintang menampilkan The Pilgrims dan banyak lagi! Masuk percuma untuk semua pengunjung.

Peserta Art of Speed Malaysia Tour Johor 2015 juga akan berpeluang untuk memenangi Best of Show dan anugerah lain dalam Kereta, Motosikal, Basikal Lowrider kategori. Satu bangsa menyeronokkan menampilkan StreetCubs akan menjadi antara acara kemuncak selain pameran dan pelbagai aktiviti lain yang dirancang.

Acara ini akan diadakan 10:00-6:00 pada kedua-dua hari. Maklumat lebih lanjut mengenai acara ini boleh dilayari di http://www.artofspeedmy.com atau layari laman Facebook mereka, Art of Speed Malaysia.

 

Previous post

Winterkorn Akhirnya Keluar Sepenuhnya Dari Volkswagen Group

Next post

Video Sejarah Comfort BMW

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *