Gaya Hidup

Interior Kia Sportage Baharu Didedahkan

Sportage ini mempunyai dalaman yang serba baru, mewakili salah satu daripada peningkatan yang paling penting ke atas kereta generasi ketiga ini. Fokus untuk pasukan reka bentuk di sebalik interior baru ini adalah untuk mewujudkan sebuah kabin yang luas, dashboard berorientasikan pemandu, luas dengan reka bentuk yang sederhana dan moden. Interior yang bercampuran logam dengan bahan-bahan lembut sentuh dan garis yang jelas, menggambarkan tahap yang tinggi ketepatan mekanikal.

Kia-Sportage-interior-2

Kabin serba baru Sportage ini mempunyai standard kualiti bahan yang tinggi  dengan kadar yang jauh lebih besar daripada bahan-bahan lembut sentuh dan penggunaan kain, kulit dan jahitan yang mewujudkan suasana yang lebih mewah. Hasilnya ialah interior yang bertumpuan kepada kehalusan dan kecanggihan moden, dengan penekanan terhadap kalis bunyi mengurangkan pencerobohan bunyi luar.

Di mana kabin Sportage yang lama tertumpu kepada konsol tengah yang jelas dengan reka bentuk menegak, model baru mempunyai garisan mendatar untuk menekankan lebar dalaman dengan lebih berkesan dan menghasilkan kesan ruang yang lebih besar dan sporty.

Kia-Sportage-interior-1

 

Previous post

Brabus Mengeluarkan Mercedes C 63S Dengan 600 Kuasa Kuda, 800 Nm Dan 300 km/h

Next post

Aston Martin DB9 GT Edisi Bond

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *