Gaya Hidup

BMW 3 Series Ke 10 Juta Akan Menjadi Sebuah Kereta Sekolah Memandu

Ya. Seminggu atau dua lalu, kami melaporkan bahawa BMW telah akhirnya melancari BMW 3 Series nombor ke 10 juta dari kilang mereka, melalui banyak dekad dan generasi. 10 juta daripada satu  model dan boleh dikatakan model yang mentakrifkan mereka sebagai sebuah syarikat. Tetapi penerima bertuah Siri ini F30 3 akan menjadi kereta sekolah memandu.

BMW 3 Series F30 10 Millionth 10000000

 

Sejak tahun 2007, penyerahan di BMW Welt adalah pengalaman pelanggan terbaik pada akhir proses pembelian kenderaan baru. Oleh kerana ini adalah BMW 3 Series Sedan yang ke 10 juta yang telah diserahkan kepada pemilik baru, Xaver Bittl dari Eichstätt, di atas pentas Perdana di BMW Welt, terdapat kejutan tambahan dengan pekerja kilang yang membantu membuat kenderaan juga turut hadir untuk menyambut pelanggan dan keluarganya, memegang nombor yang besar supaya pemilik baru tidak curiga dan tahu bahawa BMW 320d beliau adalah yang ke 10 juta sepuluh. Untuk Xaver Bittl, yang memiliki sebuah sekolah memandu di Eichstätt dan juga pelanggan BMW selama bertahun-tahun, penerimaan di BMW Welt adalah satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan.

BMW 3 Series M Sport112

Dengan kira-kira 14 juta kenderaan yang dijual di lebih daripada 130 buah negara, BMW 3 Series adalah rangkaian paling berjaya BMW Group. Kisah kejayaan bermula pada tahun 1975 apabila BMW 3 Series telah ditayangkan di Pameran Kereta IAA sebagai permulaan barisan sporty kenderaan pertengahan. Sejak itu kereta terlaris antarabangsa ini telah mengukuhkan kedudukannya sebagai perintis bagi industri automobil dari segi sporty, kecekapan, keselesaan, connectivity dan reka bentuk. Tapak Munich mempunyai kepentingan istimewa di sini, bukan sahaja setakat yang pengeluaran (setiap satu daripada enam generasi telah dikilangkan di kilang BMW Group di Munich), tetapi juga dengan mengambil kira kenderaan penyerahan.

BMW-1-Series_Sport_Line_2012_1024x768_wallpaper_73

Mudah-mudahan, kereta itu terseksa terlalu banyak di tangan pelajar dan kehidupannya bebas dari terlalu banyak drama. Sudah tentu dengan skandal diesel semasa berlaku di kalangan pengeluar Eropah, mungkin membeli produk diesel mungkin tidak baik untuk imej mereka.

 

Previous post

Kereta Apple 2019. Mahukah Anda Beli Satu?

Next post

GLOBAL XRS 7200 - Setengah Kereta Perisai, Setengah Rumah

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *