Gaya Hidup

PUMA & BMW Cipta Sut Pemandu Futuristik Yang Menggunakan Teknologi Bluetooth

PUMA telah bergabung dengan BMW untuk mencipta konsep pakaian pemandu, sarung tangan dan but untuk kereta CSL 3.0 Hommage R yang dilancarkan minggu lalu. Konsep pakaian perlumbaan Puma BMW menggunakan teknologi Bluetooth untuk mengawal hubungan antara kereta, pakaian dan juga topi keledar pemandu. Lampu-lampu LED pada pakaian tersebut akan menjadi terang apabila sarung tangan pemandu menyentuh stereng, iaitu merujuk visual untuk perjalanan data tanpa wayar antara kereta dan pakaian pemandu. Konsep pakaian dan but ini juga mempunyai ciri-ciri prestasi inovasi PUMA ProKnit dan PUMA Disc, yang masih baru dalam kategori Motorsport.

puma-bmw2

Visi pakaian perlumbaan ini adalah untuk mewujudkan reka bentuk pemikiran ke depan dengan inovasi yang meningkatkan pengalaman pemanduan untuk pemandu dan meningkatkan prestasi pakaian tersebut. Dalam pakaian itu, integrasi teknologi PUMA ProKnit dikait di bahagian muka badan panel akan meningkatkan keselesaan. Panel seamless dan breathable mewujudkan keselesaan yang disesuaikan dengan posisi kedudukan pemandu. Konsep but perlumbaan menampilkan ciri sistem penutupan PUMA Disc yang mencipta dioptimumkan khusus untuk setiap pemandu, kemasukan pertama teknologi ini dalam kasut perlumbaan PUMA Motorsport. Reka bentuk but merangkumi sebuah footbed gentian karbon dalaman dan kaunter but, direka untuk meningkatkan kestabilan rasa pedal.

Reka bentuk pakaian pemandu menghubungkan unsur-unsur ikonik antara PUMA dan BMW. Pakaian perlumbaan ini mencontohi pada jaket trek T7 PUMA klasik, dengan jalur T7 ikonik diubahsuai untuk mengintegrasikan BMW M Stripe dan lampu LED. Pakaiantersebut mempunyai reka bentuk quilting diilhamkan oleh seni bina bangunan BMW Welt dan quilting di kerusi CSL. Zip berkembar digunakan untuk mempertingkatkan keselesaan pemandu, memastikan hubungan yang lebih baik di seluruh harness dengan sebahagian besar di mana zip depan standard biasanya diletakkan. Butiran reka bentuk pada but termasuk reka bentuk quilting sebagai pakaian dan BMW M Stripe pada but.

puma_logo

 

Previous post

Pergi Lebih Jauh Bersama Ford Dan SDAC Merdeka Ini Dengan Rebat Tunai Yang Menarik

Next post

Produksi Mustang Pandu Kanan Bermula

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *