Gaya Hidup

Intaian Hyundai Elantra Akan Datang

Hyundai Motor teruja untuk menyediakan pelanggan kelibat yang akan datang Elantra serba baru yang kelihatan moden dan reka bentuk yang unik sebelum pelancaran kereta itu tidak lama lagi. Gaya dinamik dan anggun model baru ini menerima kelulusan suatu kajian pengguna baru-baru ini, di mana penampilan menarik Elantra yang melihatnya berkedudukan di hadapan pesaing utama.

Pereka Elantra semua-baru mengenal pasti serangkaian aspek reka bentuk inovatif yang memberi kereta ini status yang tiada tandingan dan penampilan yang unik. Pandai menggunakan garis-garis watak aktif membangkitkan penampilan yang dinamik, bergaya dan yakin, membina populariti global model.

Luaran yang baru dikeluarkan, segala titik reka bentuk yang inovatif kereta imi menjadi jelas. Dengan ketara, gril heksagon yang besar dipasangkan dengan lampu yang nipis dan sporty untuk rasa tenaga, manakala permukaan bersih dan halus membina pendirian aktif Elantra semua-baru. Selain itu, gerbang roda yang bermatlamat untuk menyatakan kehadiran kereta dinamik, membantu untuk menetapkan model baru selain sedan kompak lain.

 

 

 

Previous post

Mengalualukan Beetle Kepada Edisi Club

Next post

Mercedes-AMG Keluarkan Butiran Mengenai C 63 AMG Coupe

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *