Gaya Hidup

Mengalualukan Beetle Kepada Edisi Club

Beetle CLUB Kini Ditawarkan di Malaysia Pada Harga RM152,888

Volkswagen Malaysia meraikan pelancaran model Beetle Club dalam satu parti eksklusif ‘Welcome to the Beetle Club’. Sebelum ini, para peminatnya berpeluang melihat Beetle edisi khas itu pada acara Kuala Lumpur Fashion Week 2015.

Beetle Club memang menyerlah dari segi penampilannya. Daripada rim aloi Ravenna bersaiz 17 inci sehinggalah pelekat dengan tulisan ‘Club’ dan kemasan sisi bersama garis berwarna krom, model ini sememangnya bergaya. Pada ruang kabin, para peminat fesyen pasti gembira dengan jahitan berwarna oren (Calypso Orange), fabrik tempat duduk ‘Club’ yang eksklusif dan stereng dengan perkataan ‘Club’.

Beetle Club

Mengulas mengenai pelancaran Beetle Club, Pengarah Urusan Volkswagen Malaysia, Armin Keller berkata, “Sejak ia berada di pasaran Malaysia 60 tahun lalu, Volkswagen Beetle berjaya mengekalkan reputasinya sebagai sebuah kereta ikonik. Kami akan terus mengujakan para peminat dengan membawakan model-model edisi terhad seperti ini kepada mereka.”

Beetle Club yang didatangkan dalam warna oren (Habanero Orange) ini boleh didapati pada harga RM152,888 seunit, terhad kepada 50 unit sahaja di Malaysia.

Turut dipamerkan di majlis yang sama ialah Jetta Club yang telah dilancarkan pada Mei lalu. Model ini dilengkapi sebuah unit utama multimedia dengan navigasi dan filem tinted, kini ditawarkan pada harga RM122,888 seunit.

Maklumat lanjut, sila layari laman web: www.volkswagen.com.my

Mr Armin Keller addressing media questions

Previous post

Kit Focus ST oleh Ford Performance dengan kerjasama Mountune

Next post

Intaian Hyundai Elantra Akan Datang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *