Berita Auto

Produksi Civic Type R di UK Bermula

Beratus-ratus kakitangan pengeluaran dan pengurusan dari kilang pengeluaran kereta Honda Eropah di Swindon, United Kingdom, menyertai tetamu jemputan untuk meraikan pengeluaran pertama model yang hangat dinantikan, Civic Type R.

TypeR-Civic-1

Berucap kepada hadirin acara itu, Soichiro Takizawa, Pengarah Urusan di HUM, mengambil peluang untuk mengucapkan terima kasih kepada kakitangan di atas komitmen dan kerja keras mereka yang berterusan, menyatakan kebanggaan bersama dirasai oleh semua di HUM melihat Civic Type R semua-baru dibina British ini.

TypeR-Civic-3

Dibilkan sebagai ‘kereta Race untuk jalan raya’ baru, Honda Civic Type R adalah model yang paling extreme dan berprestasi tinggi yang pernah berlencana ‘ Red H ‘ yang terkenal.

TypeR-Civic-6

Dengan, enjin revving tinggi dua liter enjin VTEC TURBO serba baru, sistem suspensi maju baru, styling berteraskan fungsi dan mod trek + R baru.

TypeR-Civic-5

Ianya akan membawa standard baru kepada segmen hatchback pacuan depan berprestasi tinggi Eropah. Output kuasa berpuncak 306BHP, dengan redline enjin 7,000rpm, menghasilkan kelajuan tertinggi kelas, 167mph.

TypeR-Civic-4

 

Previous post

PLUS Menawarkan Rebat Tol Sehingga 50 Peratus Hari Raya Ini

Next post

Porsche Boxster GTS and Cayman GTS Baru Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *