Gaya Hidup

Kawal Volvo Anda Dengan Jam Tangan Apple

Kereta Volvo telah menetapkan untuk mengeluarkan aplikasi pintar Volvo On Call versi terkini, menyampaikan sambungan dengan apa yang kita pakai contohnya seperti Jam Tangan Apple dan Peralatan Android. Ini secara langsung akan membolehkan pemandu Volvo dengan aplikasi Volvo On Call untuk mengawal tetapan, kunci/bukakunci, mencari dan menggunakan banyak perkhidmatan Volvo yang lain, hanya dari pergelangan tangan mereka.

volvo-call-app-in-an-android-phone-1

“Volvo On Call adalah sebuah aplikasi yang membolehkan anda untuk membuat kawalan ke atas elemen sehari-hari pada Volvo anda. Anda boleh menetapkan pengaturan masa pemanas untuk pagi yang sejuk ataupun untuk sejukkan kereta apabila cuaca panas, periksa level bahan api dan mileage, atau periksa masa/hari untuk servis yang akan datang. Ia juga membantu anda untuk mencari kereta anda di tempat letak kereta yang sesak,” jelas David Holecek, Pengarah Produk dan Perkhidmatan di Volvo.

volvo-on-call-app-in-an-ios-phone-1

Fungsi terbaru Volvo On Call termasuklah sambungan boleh pakai untuk alat-alat seperti Jam Tangan Apple, Pengguna IPad, Peralatan Android dan aplikasi Windows Phone dengan kawalan suara melalui Cortana, antara lain, sistem pembantu pintar. Kemas kini, yang juga akan menyaksikan penambahan keupayaan ‘send-to-car’ untuk tujuan navigasi, yang akan dikeluarkan pada akhir bulan Jun.

volvo-on-call-in-an-ios-phone-1

Pada tahun kebelakangan ini, kepentingan dan geografi penyebaran permohonan telah meningkat dengan pesat, termasuk ciri-ciri kemudahan seperti penguncian jauh, indikasi level bahan api, mencari kereta dan penguncian jauh diatas keselamatan dan perkhidmatan utama yang dilancarkan untuk menyampaikan.

 

Previous post

Bila Hari Hujan, Anda Tiba-Tiba ‘Aquaplan’ (tergelincir ke sana sini). Apakah Yang Anda Akan Lakukan?

Next post

Lamborghini Mengesahkan Urus Bagi Tahun 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *