Gaya Hidup

Digi Meraikan Ulang Tahun ke-20 Dengan Menghadiahkan Trak-Trak Ford Baharu

Sebagai sebahagian daripada sambutan ulang tahun ke-20 pada bulan Mei, Digi Telecommunication Sdn Bhd (Digi) mengadakan peraduan Reload & Win ini, memberi ganjaran kepada pelanggan prabayar dengan RM1juta pada hadiah yang terdiri daripada 800 tablet, 620 telefon pintar dan dua buah kereta. Lima daripada pelanggan setianya bersaing untuk hadiah utama iaitu dua Ford Rangers melalui siri cabaran. Finalis telah dilepaskan oleh Kristian Thrane, Ketua Pegawai Pemasaran Digi dan Hammad Kabir, Ketua Prabayar Digi.

DigiPhoto-1

“Setakat ini, kami telah memberikan 620 telefon pintar, 800 peranti tablet dan kini di peringkat akhir, dua pelanggan setia Digi memandu pulang sebuah Ford Ranger. Ia adalah ulang tahun ke-20 kami dan kami mahu menyambutnya dengan pelanggan-pelanggan kami. Peraduan Reload & Win prabayar ini adalah salah satu daripada cara kita gunakan untuk menunjukkan penghargaan kami atas kesetiaan pelanggan kami – dengan memberi ganjaran kepada mereka dengan hadiah-hadiah yang hebat, “kata Christian Thrane, Ketua Pegawai Pemasaran Digi.

DigiPhoto-4

“Selama 20 tahun, Digi telah menawarkan nilai yang terbaik dalam perkhidmatan suara dan internet pada harga yang berpatutan. Hari ini, kita mempunyai hampir 11.7 juta pelanggan dan kami mahu terus memberi inspirasi kepada mereka untuk menikmati yang terbaik daripada internet untuk bekerja dan bermain di rangkaian kelajuan tinggi kami sebagai sebahagian daripada usaha kami untuk membawa Internet Untuk Semua,”katanya.

DigiPhoto-3

 

Previous post

Perkhidmatan Mercedes-Benz Malaysia Menyediakan Pembiayaan Agility Untuk Hibrid E300 BlueTEC

Next post

MICHELIN Anjur Kempen Keselamatan Jalan Raya ‘Fill Up With Air’ Untuk Semua Peringkat Umur

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *