Gaya Hidup

ABT Sportsline Menang Dua Anugerah

Walaupun ABT Sportsline tidak mempunyai gerai sendiri di Tuning World Bodensee tahun ini (30.03.-03.04.), penala global terbesar kereta yang dikeluarkan oleh Kumpulan Volkswagen mendapat dua anugerah penting: “Yokohama 4 × 4 Anugerah” dan “Anugerah Theo”. “Kami amat berbangga kerana ABT Sportsline menikmati begitu banyak keyakinan dan pengiktirafan.” kata Ketua Pegawai Eksekutif Hans-Jürgen ABT.

Abt_Sportsline_Audi_RS_Q3_4

ABT RSQ3 menggabungkan prestasi dan reka bentuk ciri kereta sukan untuk membentuk SUV kompak. Pembaca Auto Bild Allrad mendapati gabungan ini menarik dan amat menyakinkan dan terus mengundinya sebagai SUV yang ditala dan menerima Anugerah Yokohama 4 × 4. Keputusannya telah disampaikan kepada tetamu jemputan di Tuning World Bodensee. Dengan 410hp (versi pengeluaran: 310hp), ABT Power “New Generation” telah menaik taraf RSQ3 dengan tidak kurang daripada 32%. Berdasarkan reka bentuk sport-type coilovers ABT ini membenarkan kelajuan yang tinggi ketika mengambil selekoh. Jarak roda sehingga 50mm, roda aloi yang menarik dan pakej aero komprehensif membuat kereta kelihatan gagah dan garang.

Abt_Sportsline_Audi_RS_Q3_2

Dengan kombinasi kedua-dua emosi dan gaya rupa yang baik dan prestasi tinggi, ABT RSQ3 tidak bersendirian. Ianya mewakili keseluruhan portfolio dan pengetahuan ABT Sportsline.

Reputasi tinggi jenama ini juga terbukti dengan memenangi lagi satu anugerah, “Anugerah Theo” di Tuning World Bodensee. Bagi pembaca majalah tuning Jerman VW Speed ​​dan Tuning ABT Sportsline masih jenama penalaan yang paling popular.

Abt_Sportsline_Audi_RS_Q3_3

Previous post

Volvo Car Group 2014

Next post

AUDI AG Menerusi Pertumbuhan Pada Bulan April

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *