Berita Auto

ABT Memodifikasikan Audi S6 Avant

Audi RS6 menandingi S6? Model S6 kini mungkin tidak akan dikeluarkan lagi oleh ABT Sportline, yang akan melancarkan sebuah pakej prestasi yang akan meletakkan model sporty S6 hampir sama tahap dengan model sporty yang ada.

“Dengan ABT Kuasa Generasi Baru kita banyak menaikkan nadi dan Avant atau prestasi limousin itu juga,” kata CEO Hans Jürgen Abt. Daripada 450 hp dan 550 Nm, kami kini mempunyai 550 hp dan 680 Nm. Gembira? Hampir tanpa had! Dan kini tertanya-tanya, sebagai Vmax telah dinaikkan kepada 290 kilometer sejam. Secara kebetulan, uprating ini juga boleh didapati untuk semua pemandu Audi S7. Dan anda tidak perlu bimbang apa-apa aduan, sebagai pakej kuasa inovatif dengan unit ABT Kawalan Enjin yang khas termasuk perisian datang dengan jaminan menyeluruh. Walau bagaimanapun, anda tidak akan memerlukannya kerana semua komponen telah diuji meluasnya pada dinamometer syarikat itu sendiri dan di atas jalanraya awam.

ABT Audi S6 Avant 2015 jika anda berlari seperti seorang atlet profesional, anda juga perlu pakaian yang betul: Di sini ABT memasangkan fender baru, topi cermin dengan kemasan karbon berkilat dan spoiler belakang diperbuat daripada CFRP ultra-ringan. Juga mempunyai  DR menarik, roda FR dan ER-C 20″dan 21″ – dengan pemasangan tayar berjenama yang berprestasi tinggi. Tahap kawalan elektronik ABT bagi suspensi udara diletakkan membuatkan tayar berada di tempat yang betul. CoG yang diturunkan juga akan membuat sudut Audi S6 lebih baik. Bahagian dalam ABT sangat dinamik. Bavarian telah memasang lampu pintu masuk, butang mula-berhenti, lantai dan truck mats memaparkan logo ABT dan yang semestinya ada ialah lampu LED beralih di stereng.

abt-audi-s6-avant-02

 

Previous post

James Bond Baru: Spectre Featurette: Aksi Aston Martin DB10 lawan Jaguar C-X75 di Rome

Next post

Francois Michelin Meninggal Dunia 29 April 2015

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *