Berita Auto

Persediaan Proton Untuk Perkembangan

Sebagai sebahagian daripada usaha agresif di seluruh negara latihan transformasi untuk meningkatkan perkhidmatan selepas jualan, PROTON Holdings Bhd (PROTON) melalui anak syarikat milik penuh, PROTON Edar Sdn Bhd (PROTON Edar) menjemput peniaga-peniaga yang berminat untuk merebut peluang dengan menyertai kumpulan baru 3S (bahagian jualan, perkhidmatan dan alat ganti) iaitu program pengembangan pengedar. Program baru yang diperkenalkan ini bertujuan untuk mengembangkan dan menyediakan rangkaian peniaga yang menguntungkan di bawah PROTON, akan menyediakan peluang untuk perkembangkan dan menjadi sebahagian perjalanan PROTON.

Proton-Exora-Steering

Dengan program tersebut, PROTON akan bukan sahaja perlu bersatu dan pemasaran yang lebih kuat, pengagihan dan selepas jualan, tetapi juga peluang untuk saizkan semula dan re-map jualan dan selepas rangkaian jualan untuk meningkatkan keuntungan serta meningkatkan kecekapan dari segi jualan dan perkhidmatan di seluruh negara.

Proton-Suprima-S2

Sehubungan itu, mana-mana pihak yang berminat bolehlah memohon dengan menghantar borang permohonan yang telah lengkap serta dokumen syarikat dan dokumen sokongan yang berkaitan ke PROTON Edar’s Network Planning & Development Division. Permohonan ditutup pada 31 Mei 2015.

Untuk maklumat lanjut mengenai syarat-syarat kriteria dan muat turun borang permohonan, pemohon yang berminat dijemput untuk melayari laman web PROTON Edar di www.proton-edar.com.my. Mengulas mengenai inisiatif ini, Dato’ Abdul Harith Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif PROTON berkata bahawa program pengembangan pengedaran merupakan sebahagian daripada hala tuju utama syarikat dalam perkembangan rangkaian perniagaan supaya selaras dengan pelan perkembangan.

Proton-Suprima-S

 

Previous post

Roadshow Toyota Seluruh Negara. Tawaran Hebat Camry Baharu.

Next post

Pertandingan Seni Kereta Impian Toyota

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *