Berita Auto

2 Reka Bentuk Kia Optima Datang Dengan Lebih Matang

Kia telah memperkenalkan pengeluaran reka bentuk Optima yang terbaru di New York Auto Show.

Lima tahun yang lalu, Kia Motor America telah memperkenalkan rekaan Optima yang terbaru di New York International Autoshow dan Kia Motors America juga telah memperkenalkan perubahan yang dilakukan pada Optima yang bersaiz sederhana dan juga membawa kenderaan yang berjenama yang akan mengetuai perubahan.

Kia-Optima-4

Sejarah telah berulang kembali apabila semua jenama Optima yag terbaru-2016 diperkenalkan. Simbol kemegahan Kia yang telah melalui perbaikan yang berterusan dan pemerhatian tentang perincian yang sangat teliti telah membuat pelancaran Optima yang sulung disini.

Selain itu, pengguna zaman sekarang yang pentingkan alternatif kenderaan segar kepada segmen-segmen yang tenang dan serius telah menyebabkan sambutan pada hari ni yang sangat meriah di New York Autoshow. Ini juga telah menyebabkan Optima adalah kenderaan yang paling laris selama tiga tahun berturut turut dan moden yang serba baru ini sudah bersedia unutuk meneruskan kejayaan itu.

Kia-Optima-3

Kia Optima ini telah diilhamkan daripada pengawasan Peter Secreyer dengan isyarat reka bentuk yang digunakan adalah alatan-alatan serba modern dan juga akan mengekalkan identitinya sebagai tanggungan yang lebih panjang, keluasan yang selesa dan perjalanan yang lebih baik. Pengendalian dan kabin yang lebih luas juga dititik beratkan. Tempat duduk yang lebih selesa dan mewah ini mempunyai tahap yang mengkagumkan semua kakitangan yang mereka bentuk Optima ini.

Harga Optima ini akan diumumkan pada tarikh pelancaran kenderaan ini.

Kia-Optima-1

Previous post

Mazda 2 Sedan Tidak kurang hebatnya.

Next post

Motosikal Bajet Berpenampilan Menarik Spesifikasi Eropah, Model Baru Dari Honda

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *