Berita Auto

VW Beetle – 5 Sebab Kenapa Anda Perlu Uji Pandu Secepat Mungkin

Berikut adalah 5 sebab kenapa kami rasa anda perlu melawat bilik pameran Volkswagen secepat mungkin untuk uji pandu Beetle baharu… ambil masa anda semasa uji pandu untuk melihat ciri2 yang dinyatakan di bawah…

vw-beetle-2014a

  1. Volkswagen Beetle baharu mempunyai lebih ruang berbanding dengan model pre-2012, dengan lebih ruang kepala, ruang kaki dan ruang bahu walaupun dengan muatan 3 penumpang di tempat duduk belakang, tidak menjadi isu.
  2. Model Beetle ini dilengkapi dengan casis yang tegar dan badan yang solid, dengan subframe depan dan belakang, yang menyokong penggantungan.
  3. Co-efisyen seretan Beetle ini adalah 0.37, jumlah yang baik berbanding pesaing lain yang menawarkan kurang kecekapan penggunaan bahan api dengan kabin yang kurang ciri-cirinya.
  4. Beetle ini mungkin digelar hatchback, tetapi bila hatchback belakang dibuka luas, anda dapat melihat ruang besar yang boleh memuatkan mesih basuh, bersaiz kecil.  VW tidak berkrompomi pada bentuk kereta untuk utiliti muatan kargo.  Ruang kargo seluas 15.4 kubik kaki, dan dengan 60/40 lipatan tempat duduk belakang, dan tempat duduk depan yang luas iaitu 29.9 kubik kaki.  Bila hatch ditutup, ia memperlihatkan
  5. Peralatan keselamatan dalam Beetle termasuk, airbag depan dual, airbag sisi depan, disc brek anti-kekunci, bantuan brek, kawalan kestabilan elektronik, kawalan tarikan dan Sistem tindakbalas pelanggaran pintar Volkswagen yang maju yang menghentikan pam minyak, membuka kunci pintu, dan hidupkan lampu hazard apabila berlaku pelanggaran.

vw-beetle-2014b

 

Previous post

Asian Le Mans 2014, 3 Jam Di Sepang – Oak Racing Menjuarainya.

Next post

Fast & Furious 7 Di Pawagam 3 April 2015

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *