Berita Auto

Toyota Hibrid Laris Di EU

Hibrid, Aygo baru dan rendah CO2 RAV4 berangka kukuh pertumbuhan jualan September Toyota. Pemandu Britain beralih ke hibrid dengan jumlah hasil jualan yang semakin meningkat bagi bulan September dan tiga suku pertama 2014 menunjukkan teknologi Toyota menarik sebahagian besar pelanggan. Angka yang dikeluarkan baru-baru ini oleh Persatuan Motor Pengeluar dan Pedagang mengesahkan bahawa pelanggan runcit, perniagaan dan fleet mengiktiraf kos sebenar, prestasi dan kebolehpercayaan manfaat hibrid dan bertindak balas dengan pilihan model model Toyota yang tidak dapat ditandingi.

toyotahybrid4

Hatchback Auris Hibrid dan Wagon Touring Sukan binaan British kekal asas kejayaan ini. Auris setakat tahun ini telah melonjak ke hadapan dengan lebih daripada 20%, dengan hibrid membentuk hampir separuh jumlah keseluruhan. Dalam pasaran supermini, satu dalam empat daripada semua jualan UK Yaris adalah hibrid. Hasilnya, hibrid telah menyumbang 22.5% daripada semua jualan Toyota setakat ini dalam 2014.

 

toyotahybrid2

Kesan hibrid adalah yang paling ketara dalam prestasi jualan armada Toyota, di mana ah sehingga akhir bulan September hampir 20 peratus sehingga pada tempoh yang sama tahun lepas. Secara keseluruhan, jualan Toyota telah meningkat sebanyak 4.5%.

toyotahybrid1

New Aygo tiba meletop, membantu kenaikan jualan untuk kereta bandar hampir 20% pada bulan September berbanding dengan bulan yang sama pada tahun 2013, dan lebih daripada 15% keseluruhan. Jualan RAV4 juga telah meningkatkan sehingga 80% dalam armada, 15 peratus keseluruhan, sebahagiannya besar kepada pengenalan CO2 rendah baru 2.0 D-4D dua roda model drive.

Previous post

Detroit Electric Menandatangani MOU untuk Membekalkan Kenderaan EVs yang Berprestasi Tinggi.

Next post

Renault Akan Keluarkan Lebih Kereta ‘Beremosi’

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *