Berita Auto

Honda CR-V Di Paris 2014

Honda Di Paris mempunyai lebih daripada Type R untuk merangsang pelawat. CR-V 2015 membuat penampilan dengan beberapa ciri-ciri baru yang menarik. Perkara pertama yang anda akan perasan adalah sedikit perubahan reka bentuk. Depan kereta menerima lampu depan baru, jeriji depan baru serta lampu kabus manakala di belakang ada bumper baru, lampu LED dan gabungan reka bentuk tailgate baru. Itu hanya perbezaan gaya saja, perubahan besar berlaku di bawah kulit.

Berita yang paling besar ialah kotak gear automatik 9-kelajuan pada CR-V walaupun enjin diesel 2.2 liter i-DTEC akan digantikan dengan enjin empat silinder 1.6 liter unit di Eropah dan beberapa pasaran terpilih.

Enjin baru mengeluarkan 160bhp dan 350Nm tork dan boleh disambungkan kepada kotak gear manual 6-kelajuan yang membantu ia mencapai penarafan pelepasan CO2 bawah 130 g / km. Yang menghairankan, apabila disambungkan kepada auto 9-kelajuan, kedudukan naik kepada 135 g / km. Juga disediakan, versi pacuan dua roda dengan transmisi manual, 120bhp 1.6 liter i-DTEC.

Honda masih akan menawarkan enjin i-VTEC 2.4 liter yang popular memaparkan 4-silinder sebaris, 245Nm tork dan 185bhp hanya dengan kotak gear CVT automatik. Ciri baru yang lain adalah rekaan roda aluminium 17 ” yang baru dan penambahan mewah lain termasuk tingkap bumbung, kaca privasi, lampu kabus, sistem keselamatan, perlindungan kargo, lampu automatik sepenuhnya, pemegang pintu berwarna badan dan cermin, pembolehubah kelajuan wipers cermin depan , USB jack, poket tali pinggang keledar dan cermin solek berlampu. Honda juga menambah beberapa teknologi baru untuk CR-V 2015 kini boleh didapati dengan Forward Collision Warning, Collision Mitigation Braking System, power tailgate, Lane Keeping Assist System, Lane Departure Warning, adaptive cruise control dan memory seats.

dsfP1810872

Previous post

Foxconn, Daripada iPhone Kepada Kereta Elektrik

Next post

Civic Type R 2015 di Paris 2014

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *