Berita Auto

Ini Dia Civic & Civic Sport 2015

Civic 2015 mendapat reka bentuk depan baru yang terdiri daripada lampu depan baru yang memaparkan daytime running lights bersepadu dan bumper depan yang direka semula. Di belakang, kita dapati bumper direka semula; spoiler belakang berwarna hitam dan lampu LED belakang.

honda_civic_facelift_1

Di dalam, Civic 2015 menerima kerusi-kain baru dan jahitan pada headrests, potongan pintu baru, pemegang pintu krom dan panel kawalan dalam logam hitam. Bagi yang perdana, Honda akan menawarkan Civic dengan audio dan sistem maklumat baru Honda Connect dalam kereta. Antara ciri-ciri utama termasuk AM / FM, DAB dan Internet Radio, kesambungan Bluetooth, menyemak imbas internet, navigasi satelit dan kamera belakang kereta. Sistem ini mengunakan Android 4.0.4 dan menawarkan paparan 7 inci. Mengenai Civic Sport 2015 baru, model ini dikuasai enjin diesel 1.6 liter dengan 120hp atau yang lebih besar enjin petrol 1.8 liter yang menyampaikan 142hp.

honda_civic_facelift_3

Berkenaan reka bentuk, Civic Sport 2015 mendapat roda aloi 17 inci yang unik untuk model ini, spoiler belakang berkod warna, bumper depan baru dengan jaringan jeriji yang lebih rendah dan lapisan bumbung hitam untuk dalaman. Honda akan menawarkan setiap 2015 Civic, sebagai standard, dengan sistem Citi-Break Active (CTBA), yang membantu pemandu mengelakkan atau mengurangkan kemalangan kelajuan rendah pada kelajuan bawah 30 km / h.

honda_civic_facelift_2

Previous post

Proton Iriz Dilancarkan. Dari RM42,438 Hingga RM62,888.

Next post

Tempahan Perodua Axia Mencecah 20,000

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *