Berita Auto

Dalaman Land Rover Defender  Serba Guna

Land Rover Defender mempunyai dalaman yang menunjukkan kepada semua bahawa ia adalah bertujuan dan tiada ciri-ciri yang tidak diperlukan. Ia terus berdasarkan acuan tunggal, besar disokong pada rel keluli yang kukuh untuk membantu menghapuskan bunyi bunyi yang tidak di kehendaki. Peralatan tersedia, maklumat ringkas yang jelas kepada pemandu dengan pencahayaan LED. Rak penyimpanan serba boleh turut terletak untuk kedua-dua pemandu dan penumpang dan dua pilihan konsol boleh didapati: reka bentuk terbuka, dulang-praktikal. 14 liter ruang penyimpanan.

Sistem pengudaraan yang baik direka untuk menghadapi iklim yang paling teruk  dan mempunyai plat aluminium dan penukar haba memberikan pencapaian yang mengagumkan.

Land_Rover-Defender_1

Tempat duduk depan tinggi direka untuk meningkatkan sokongan dan sandaran kepala belakang ergonomik maksimum dimasa masa memandu yang paling mencabar dengan keadaan yang mantap dan juga dengan sokongan kerusi barisan kedua. Model Station Wagon 110, Double Cab Pick Up 110 dan Crew Cab 130, boleh memuatkan tiga penumpang dengan selesa pada satu-asymmetrically pecahan tempat duduk baris kedua. Station Wagon Derivatif mempunyai mekanisme spring yang membantu lipatan kerusi dan apabila hendak membawa barangan besar atau janggal.

Barisan kedua tempat duduk Land Rover Defender 90 Station Wagon turut mendapat manfaat daripada sepasang tempat duduk belakang berasingan, bersaiz penuh. Menyediakan tahap keselesaan yang sangat baik, tempat duduk ini juga boleh didapati sebagai pilihan ketiga dengan  Station Wagon 110. Diakses sama ada melalui pintu belakang atau dengan melipat kerusi barisan kedua, mereka boleh dengan mudah dilipat dan disimpan di sisi loadspace itu.

Land_Rover_Defender_11

Trim\ kerusi termasuk spesifikasi vinil dan kain tahan lama dan juga pilihan tempat duduk setengah kulit dan tempat duduk standard Premium baru. Tali pinggang keselamatan tiga mata ditetapkan bagi semua kedudukan tempat duduk. Kerusi bahagian kulit premium berkontur badan anda sedia untuk pemandu dan penumpang kerusi hadapan, logo Land Rover di backrest kerusi. Gaya tempat duduk secara semula jadi meningkatkan sokongan pemandu dan keselesaan walau pun di pandu di permukaan yang paling sukar. Jahitan garis tengah bersepadu, pada sandaran kepala juga dapat dilihat dan diguna pakai bagi kerusi standard Land Rover Defender.

No title

Previous post

Mercedes-Benz C63 AMG

Next post

Renault Espace Mencipta Semula MPV

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *