Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Pengumuman ORA 07: Kendaraan Elektrik Impian Kini Boleh Ditempah

GWM Malaysia membuka tempahan untuk ORA 07, menjanjikan pengalaman puncak dengan reka bentuk sport ultra-moden dan teknologi terkini.

GWM Malaysia dengan sukacitanya mengumumkan pembukaan tempahan untuk ORA 07, tambahan terbaru kepada barisan kenderaan elektrik yang telah lama ditunggu-tunggu. ORA 07, dengan reka bentuk kereta sport yang sangat licin dan teknologi canggih, telah menarik perhatian besar, menjanjikan pengalaman pemanduan yang tiada tandingan untuk pengguna di Malaysia.

Bagi memberikan pengalaman kepemilikan yang bebas daripada kebimbangan, pelanggan yang menempah ORA 07 mulai hari ini akan menerima manfaat eksklusif: pakej penyelenggaraan percuma selama 5 tahun (termasuk alat ganti dan upah). Tawaran ini hanya tersedia dalam masa terhad.

Ciri utama ORA 07 termasuklah:

  • Luaran Menawan: ORA 07 menawan pada pandangan pertama dengan reka bentuknya yang sempurna, melebihi semua jangkaan. Daripada lampu besar LED pintar dan tingkap tanpa bingkai ke bumbung kaca panoramik dan spoiler belakang elektrik yang boleh disesuaikan, ia memancarkan keanggunan dengan mudah.
  • Dalaman Elegan: ORA 07 direka bentuk dengan teliti untuk membuat penyataan dalaman yang berbeza, menggabungkan kemewahan dengan kecanggihan. Garisan premium dan bahan berkualiti tinggi mencerminkan ketukangan unggul, disertai dengan kemudahan komprehensif yang disesuaikan untuk mencerminkan citarasa yang berdisiplin dan halus.
  • Jarak Jauh: Konfigurasi ini menampilkan motor elektrik tunggal, direka bentuk dengan teliti untuk memberikan jarak 640 km yang mengagumkan. Motor elektrik yang dipasang di hadapan dinilai pada 204 PS (201 hp atau 150 kW) dan menghasilkan 340 Nm tork, memastikan pengalaman pemanduan yang lancar dan cekap untuk pelanggan yang mencari keupayaan jarak jauh.
  • Prestasi ORA 07: Bagi mereka yang mendambakan prestasi mendebarkan dan kemampuan di pada semua cuaca, varian Prestasi adalah pilihan yang sempurna. Dilengkapi dengan dua motor elektrik untuk pemanduan semua roda, varian ini menawarkan jarak 550 km. Dengan jumlah kuasa sistem 408 PS (402 hp atau 300 kW) dan 680 Nm tork, ORA 07 memecut dari 0 hingga 100km/j dalam hanya 4.3 saat, memastikan pengalaman pemanduan yang mendebarkan.
  • Keselamatan Tahap Tinggi: GWM sentiasa terkenal dengan kepakaran yang kukuh dan penekanan terhadap keselamatan penumpang. ORA 07 mengguna pakai konsep struktur badan seperti sangkar dalam reka bentuknya, memberikan perlindungan keselamatan yang komprehensif. ORA 07 dilengkapi standard dengan sistem pemberitahuan pelepasan lorong, LKA (sistem menjaga lorong), BSD (sistem pemantauan titik buta), dan menyokong fungsi seperti pandangan panorama 360 darjah, pengelakan pintar, pengecaman tanda lalu lintas, had laju pelayaran, amaran lebih laju dan lain-lain.

ORA 07 akan tersedia dalam tiga warna: Ungu Kristal, Kelabu Ametis, dan Putih Jade.

Pelanggan yang berminat untuk merasai masa depan mobiliti elektrik kini boleh menempah ORA 07 mereka melalui pengedar sah GWM di seluruh negara atau melawat laman web rasmi di https://www.gwm.com.my/ORA07. Sebagai alternatif, hantarkan pertanyaan anda kepada pasukan sokongan pelanggan rasmi di support@gwm.com.my.

Terus-Terang

Melangkah ke hadapan, kami percaya ORA 07 bukan sekadar penambahan kepada barisan kendaraan elektrik kami; ia adalah simbol kemajuan dan inovasi. Dengan ciri-ciri luar dan dalam yang tidak tertandingi, jangkauan yang luas, dan pengalaman pemanduan yang mendebarkan, kami yakin ORA 07 akan menetapkan standard baru dalam mobiliti elektrik. Ini bukan hanya tentang kemewahan atau prestasi; ini tentang membawa masa depan yang lebih hijau dan lebih cerah ke jalan raya Malaysia.

Previous post

Ulasan Eksklusif: Pengalaman Memandu Honda WR-V, SUV Kecil Dengan Hati Besar

Next post

Mazda Mendominasi Anugerah Keselamatan: Satu Analisis

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *