Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Ford Ranger Semua Baharu Menjelajah Malaysia

Ford Ranger generasi akan datang akan ditayangkan di seluruh negara menjelang pelancaran rasminya.

Bukan selalunya trak pikap disegarkan sepenuhnya dari atas ke bawah. Ford Ranger yang keluar telah wujud pada platform yang sama sejak 2011. Sepuluh tahun kemudian, kami mempunyai Ranger serba baharu dari platform yang disemak semula kepada rupa baharu yang berani dan lebih banyak teknologi berbanding sebelum ini.

Jika anda tidak sabar-sabar untuk melihat sendiri Ranger baharu ini secara dekat, anda pasti teruja dengan berita ini. Mereka sedang mengadakan lawatan seluruh Malaysia sekarang! Bermula 3 Ogos lalu hingga ke 14 Ogos, Sime Darby Auto Connexion, pengedar tunggal Ford di Malaysia, akan memperagakan Ford Ranger baharu ini kepada rakyat Malaysia.

Ford Ranger akan di Pulau Pinang antara 3-7 Ogos 2022 dari 10.30 pagi hingga 10.30 malam di Centre Court Queensbay Mall.

Ia kemudiannya akan ditayangkan di Johor Bahru antara 10-14 Ogos 2022 dari 10 pagi hingga 10 malam di Pusat Beli-belah Toppen.

Susulan itu, ia akan ke Kuching antara 7-11 September 2022 di Vivacity Megamall.

Akhirnya, ia akan tiba di Kota Kinabalu antara 5-9 Oktober 2022 di Pusat Beli-belah Suria Sabah.

Klik di sini untuk mendaftarkan minat anda untuk melihat Renjer baharu.

Berikut ialah siaran media Ford malaysia dengan butiran lanjut.

SIARAN MEDIA

Sime Darby Auto ConneXion (SDAC) selaku pengedar tunggal kenderaan Ford di Malaysia bakal mempertontonkan Ranger generasi baharu di Pulau Pinang pada 3-7 Ogos dari 10.30 pagi setiap hari, di Centre Court, Queensbay Mall dan Toppen Shopping Mall, Johor Bahru dari 10 pagi pada 10-14 Ogos 2022.

Berlangsung sebelum pengenalan di bilik pameran, acara pratonton ini adalah sebahagian daripada penampilan sulung awam di seluruh negara bagi membolehkan orang ramai mendekati model terkini trak pikap ikonik Ford ini.

Sebagai tambahan, mereka yang telah menerima jemputan eksklusif ke acara ini juga akan diberikan tempat ketika majlis pengenalan pada 3 Ogos, dari 10.30-11.30 pagi. Mereka juga akan diberikan taklimat terperinci berkaitan Ranger generasi baharu.

Diberikan rekaan baharu sepenuhnya, Ranger generasi baharu sekali lagi akan memberi takrifan berbeza dalam segmennya sebagai sebuah kenderaan gaya hidup yang menyeluruh, untuk tujuan kerja, keluarga dan riadah.

Dengan gaya lebih menawan, prestasi atas jalan dan off-road lebih baik, teknologi pintar dan ciri keselamatan pemanduan, sistem pengurusan kargo yang diperkemas, ruang dalaman yang terhubung dengan rasa premium ala SUV, Ranger generasi baharu ini direka untuk lebih menonjol daripada yang lain, di mana saja.

Jangan ketinggalan untuk ikut serta dalam siri jelajah pengenalan sulung dan pratonton Ranger generasi baharu. Selain boleh mendekati kenderaan canggih berkenaan, turut disediakan ialah hadiah berupa cenderahati Ford untuk dimenangi.

Sila ke laman “Daftar” di sini untuk mendapatkan jemputan eksklusif di lokasi berdekatan anda.

TarikhBandarLokasi
10-14 OgosJohor BahruToppen Shopping Centre
7-11 SeptemberKuchingVivacity Megmall
5-9 OktoberKota KinabaluSuria Sabah Shopping Centre

Untuk maklumat lanjut tentang Ranger generasi baru, SDAC dan Ford, ikuti laman FacebookInstagramTwitter and YouTube channel Ford Malaysia atau kunjungi www.sdacford.com.my.

Previous post

Varian RM173K Volkswagen Tiguan Allspace Life Dilancarkan

Next post

Isi Minyak BHPetrol Dan Menang 4 Proton X50 & Banyak Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *