Berita Auto

Jaminan ISUZU Dilanjutkan Sehingga 5 Tahun

ISUZU D-Max kini datang dengan jaminan 5 tahun dan atau 150,000km, manakala ISUZU mu-X SUV ditawarkan dengan 5 tahun dan atau jaminan perbatuan tanpa had. Sebelum ini, D-Max dan mu-X hanya mendapat 3 tahun / 100,000km.

Menggunakan platform berdasarkan ISUZU D-MAX, ISUZU mu-X membawa lebih banyak ciri-ciri kuat D-MAX termasuk bingkai  tangga teguh, drivetrain serba boleh dan ciri-ciri keselamatan dinamik.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dikuasai oleh enjin 2.5 liter Variable Geometry (VGS) enjin diesel terbukti dan sistem bahan api yang paling cekap , ISUZU mu-X serba baharu membentangkan pemandu dengan prestasi yang selesa dan licin manakala sistem coil spring suspension keliling mempunyai dua wishbone depan dan reka bentuk 5-link di belakang, menawarkan lebih kestabilan, keselesaan dan pengendalian.

Di dalam, reka bentuk ruang ISUZU mu-X   yang serba baharu ini bijak mewujudkan persekitaran yang selesa untuk semua orang dan segala-galanya. Tempat duduk belakang berlipat dalam pelbagai konfigurasi membolehkan pemilik untuk membentuk ruang mereka sendiri sama ada untuk orang atau kargo. Bolong overhead penghawa dingin untuk ketiga-tiga baris penumpang memastikan bahawa semua orang tiba segar dan bersedia untuk pengembaraan seterusnya.

Terdapat dalam kedua-dua 4 × 4 atau 4 × 2, ISUZU mu-X semua-baharu ini mempunyai salah satu tahap tertinggi keselamatan dalam kelasnya. Menampilkan alat bantuan elektronik seperti Anti-lock Brakes Systems (ABS) dengan Electronic Brake-force Distribution (EBD) dan Brake Assits (BA). Ia juga mempunyai Electronic Stability Control (ESC) dan Traction Control System (TCS) untuk memastikan anda dan keluarga  anda selamat di perjalanan.

Menampilkan sistem Intelligent Terrain Command four-wheel drive, versi 4 × 4 menggunakan dail putar dipasang berhampiran pemilih gear untuk membolehkan pemandu untuk dengan cepat dan selamat menukar mod pemanduan antara 2WD dan 4WD mengikut keadaan jalan raya. Ini boleh dilakukan pada kelajuan sehingga 100km / h, memastikan bahawaISUZU MU-X  semua-baharu  kekal terpahat dan berkebolehan walaupun di penghujung jalan.

 

Previous post

CMRT Eurasia dan Aston Martin Komited Kepada GT Asia

Next post

Tonton Evolusi Range Rover Dalam Masa Yang Tidak Lebih Dari 2 Minit

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *