Berita Auto

Pengeluaran Mazda CX-5 Terkini Bermula

Mazda mendedahkan CX-5  serba baharu mereka di Los Angeles Auto Show awal bulan ini dan sekarang, pengeluaran model ini telah pun bermula di Plant No.2 Ujina berhampiran ibu pejabat global syarikat itu di Hiroshima.

mazda-cx-5-production

The first example to roll off the assembly line is painted in Soul Red Crystal, a new color for the SUV. With its latest addition to the crossover range, Mazda says it aims “for a new dimension of driving pleasure for everyone on board, and not just the driver,” prioritizing on “passenger comfort in the quiet and finely crafted cabin.”

Contoh yang pertama yang akan keluar barisan pemasangan dicat dengan Soul Red Crystal, warna baru bagi SUV ini. Dengan tambahan terbaru kepada rangkaian crossover, Mazda berkata ia bertujuan “untuk dimensi baru keseronokan memandu untuk semua orang didalam dan bukan hanya untuk pemandu,” keutamaan kepada “keselesaan penumpang di dalam kabin yang tenang dan direka halus.”

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Semasa 2012, apabila generasi pertama CX-5 dilancarkan, ia adalah model pengeluaran pertama jenama ini menggunakan apa yang dipanggil bahasa reka bentuk Kodo  dan teknologi SKYACTIV. penggantinya mengikut resipi yang sama, tetapi menambah garis yang lebih tajam dan bayang yang lebih seksi kedalam campuran.

Kita tunggu ketibaannya nanti!

Previous post

PROTON Merangkul 3 Anugerah Pencapaian Di ASEAN NCAP Grand Prix Award 2016

Next post

Thai Motor Expo Ke 33 Buka Dengan 10 Pelancaran Kereta Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *