Berita Auto

Kia Menyegarkan Rondo

Kia telah memutuskan untuk menyegarkan 7 tempat duduk MPV Rondo mereka dan inilah  gambarnya mendedahkan gaya yang di perkemaskan yang mungkin dapat dilihat bilik pameran di Malaysia nanti. Juga dikenali sebagai Carens di Korea, Kia MPV baharu menggabungkan reka bentuk luaran yang lebih dinamik,  ciri-ciri keselamatan up-to-date dengan harga yang lebih berpatutan.

kia-rondo-2017

Rondo ini menggabungkan fascia depan baharu dengan tandatangan jeriji KIA lebih besar, bumper depan disemak semula dengan lampu kabus bergaya baharu dan lampu depan yang dikemaskini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Melengkapkan bahagian luar adalah satu set lampu belakang LED yang disemak semula, bumper yang restyled dan roda aloi baharu.

kia-rondo-2017a

Di bawah hud, Rondo spek Korea akan datang boleh didapati dengan pilihan dua enjin 4-silinder. Buat kali pertama, Rondo baru dilengkapi dengan 7-kelajuan DCT, yang meningkatkan prestasi dan bahan api ekonomi. Dari segi tempat duduk, Kia Rondo boleh didapati dengan 5 atau 7 tempat duduk. Kia Rondo yang di naik taraf ini sudah dijual di Korea.

kia-rondo-2017c

Previous post

Volvo Ada BMW, Audi & Mercedes Dalam Sasarannya

Next post

Ini Bukan Restoran Drive-In!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *