Berita Auto

Isuzu D-Max Menang Anugerah Ulung Pilihan Editor Carsifu

Edisi terhad Isuzu D-Max BEAST menang dalam kategori ‘Best Dressed-up Pick-up Truck’ di Anugerah ulung Pilihan Editor Carsifu yang dianjurkan oleh Star Media Group.

limited-edition-isuzu-d-max-beast_front

 

Dilancarkan pada Mei tahun ini, edisi terhad Isuzu D-Max BEAST berdasarkan tema jalan lasak dengan aksen kelabu gelap atau hitam yang berbeza dengan warna asas sama ada Magnum White Solid atau Titan Silver Metallic, memberikan kenderaan ini perwatakan yang kuat dan macho.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Gerbang roda diserlahkan oleh  hitam matte sekelilingi, menonjolkan rim aloi 17 inci  matte hitam yang direka khas manakala stiker badan eksklusif dengan jelas mengenal pasti kenderaan ini sebagai beast yang sebenar. Ia juga datang lengkap dengan Claw Bar dengan penutup yang boleh dikunci, spoiler aero bergaya dan pelapik lantai belakang.

limited-edition-isuzu-d-max-beast_rear

Inside, the seats are cloaked in premium Italian leather with the BEAST logo stitched into the seas and finished in a pleasing two-tone shade. The carpet mats too have their exclusive stitching while the stainless steel kick panels are illuminated with LED Isuzu logos when doors are opened. The interior trim is replaced with a darker shade of grey, providing the vehicle with a more premium feel.
Di dalam, kerusi diselaputi kulit Itali premium dengan logo BEAST yang dijahit dan disudahi dalam naungan dua nada yang menyenangkan. Tikar permaidani juga mempunyai jahitan eksklusif mereka manakala stainless steel kick panels yang diterangi dengan logo Isuzu LED apabila pintu dibuka. Kemasan dalaman digantikan dengan shade kelabu gelap, memberikan kesan rasa yang lebih premium.

Previous post

Hidup Dengan Chevrolet Cruze

Next post

Perodua Anjur "Fun Walk" Hari Sukan Negara

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *