Berita Auto

VW Transporter Highline, Van Panel Yang Bergaya

Volkswagen Commercial Vehicles bersiap sedia untuk menambah model Sportline baharu kepada rangkaian Transporter paling laris – memperkenalkan semula nama yang telah menjadi sinonim dengan reka bentuk yang tajam, dan ciri-ciri berteknologi tinggi. Mulanya terdapat pada model kombi T32, gred Sportline yang akan ditawarkan dalam Transporter panel van awal tahun depan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sportline kombi menunggang diatas roda aloi dwi-warna 18-inci, dan dilengkapi dengan suspensi yang diturunkan dan spoiler depan belakang yang lebih mendalam dan spoiler belakang untuk paparan yang lebih dinamik. Pakej reka bentuk luaran juga termasuk  bar  gaya trapezoid dengan lampu lopak dan topi cermin serat karbon.

2

Di dalam, Sportline menyampaikan pengalaman 1st class terima kasih kepada  trim dalam berkulit embos, pendingin hawa Iklim, cermin yang boleh dipanaskan dan sistem navigasi skrin sentuh Discover Media. Di samping itu, rakit pertama model Sportline kombi juga mempunyai sensor pakir hadapan, lampu  depan dan  belakang LED, input USB dan App Connect – satu sistem yang membolehkan pemilik untuk menyambung telefon pintar mereka dengan lancar ke sistem maklumat hiburan. Sportline badging dan floormats Sportline unik melengkapkan rupa dalaman.

3

Transporter pertama yang dengan trim Sportline adalah T32 2.0 BiTDI 180PS model kombi dilengkapi dengan  DSG gearbox  tujuh kelajuan jenama yang tidak asing lagi. Dibuka untuk tempahan sekarang dari Pusat Van  Volkswagen, ia dijual pada harga £ 36.295 (OTR EXC VAT). Penghantaran pertama dijangka pada bulan September.

The first Transporter available in Sportline trim will be the T32 2.0 BiTDI 180PS kombi model equipped with the brand’s acclaimed seven-speed DSG gearbox. Available to order now from Volkswagen Van Centres, it is priced from £36,295 (OTR exc VAT). First deliveries are expected in September.

4

Previous post

Lexus Akan Memperkenalkan UX Concept Mereka di Paris Motor Show 2016

Next post

Adakah Mungkin Ini BMW 3 Series 2018?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *