Berita Auto

Karma Automotive Umum Kenderaan Mewah Revero 2017

Karma Automotive telah secara rasmi melancarkan Revero kereta mewah hibrid 2017 untuk pelanggan yang terpilih, media dan peruncit di sebuah majlis tertutup di Laguna Beach, CA. Tempahan kini diterima untuk Revero yang ditunggu-tunggu dan bergaya. Harga senarai USD $130,000.

karma-revero

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

karma-revero-3

 

Dianggap sebagai salah satu daripada kenderaan yang paling indah yang pernah direka, kereta yang lain dari yang lain ini merangkumi kepekaan yang berkarisma, ghairah, yang berpangkalan di California. Kereta itu sedang dibina di kemudahan pengeluaran jumlah rendah semua baharu di Moreno Valley, California.

The Revero termasuk beberapa ciri-ciri yang lain dari yang lain. Sistem infotainment bersih dan elegan telah direka dari bawah ke atas untuk menjadi cepat dan intuitif, dan akan menggabungkan over-the-air kemas kini serta Apple CarPlay. Ia akan menjadi kereta pertama dijual di Amerika Syarikat dikuasakan oleh elektrik, gas dan solar. Bumbung solar bukan sahaja caj bateri 12V, tetapi juga caj bateri HV penambahan kepada jarak elektrik. Lambang dicat secara individu dengan tangan terletak di depan dan belakang setiap kenderaan.

karma-revero-4

 

Revero adalah laju, 0-60 dalam 5.4 saat dalam mod Sport. Pemilik boleh plug-in untuk bateri sejauh 50 batu dan penjana berkuasa gas memanjangkan jarak keseluruhan kepada kira-kira 300 batu. Pengecas laju membawa bateri HV kepada 80% caj dalam masa luar biasa 24 minit.

karma-revero

Previous post

Peugeot 5008 Bertukar Menjadi SUV - Bakal Tampil di Paris Motor Show

Next post

Jualan Global Kia Meningkat Bulan Ogos

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *