Berita Auto

Hyundai i10 Model 2017 Muncul

i10 Hyundai Motor yang amat berjaya telah dipertingkatkan dengan ciri-ciri baharu aktif keselamatan dan sambungan dari segmen atas, serta penghalusan reka bentuk moden, termasuk jeriji Cascading depan yang baharu .

hyundai_i10_2

Di hadapan, i10 baharu mempunyai reka bentuk bumper baharu dan lampu siang LED bulat  baharu. Reka bentuk bumper berkembang, termasuk bahan-bahan halus pada lampu belakang, inlay hitam baru serta lampu kabus belakang bulat mencerminkan reka bentuk depan yang baru.

hyundai_i10_3

Di dalam pula naungan kain merah baharu. Pelanggan kini boleh juga memilih daripada warna dalaman biru dan hitam dengan kesemua trim.

hyundai_i10_4

Memperkenalkan reka bentuk roda 14 inci keluli  atau aloi baharu. Penambahbaikan pada pemanduan, pengendalian, dan steering gear ratio.

hyundai_i10_5

Seperti sebelumnya, i10 baru akan datang dengan pilihan enjin petrol yang sudah terbukti, 1.0 liter dan 1.25 liter, menjana roda depan melalui manual lima kelajuan untuk standard atau automatik empat kelajuan. Model BlueDrive ™, berdasarkan petrol varian 1.0 liter, termasuk beberapa ciri-ciri untuk mengurangkan penggunaan bahan api.

hyundai_i10_6

Apple CarPlay and Android Auto. Sistem navigasi i10’ dengan langganan 7 tahun percuma LIVE Services. Semua ini dalam satu sistem infotainment.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dari segi keselamatan; ia ada Front Collision Warning System (FCWS) dan Lane Departure Warning System (LDWS) (optional dalam kebanyakan trim).

 

Previous post

Volkswagen Passenger Cars Malaysia Kini ialah Pengedar Rasmi Kenderaan Volkswagen di Malaysia

Next post

DS Tambah Perisa & Semangat Untuk Rangkaian Prestasinya

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *