Berita Auto

Hamann Tambahkan Bling Untuk Range Rover Evoque

Range Rover kecil paling laris mendapat seorang adik – Evoque Convertible, SUV terbuka yang pertama di dunia. Satu langkah berani jenama British dan cabaran baru bagi refiner kereta Hamann.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Skirt depan baru Hamann, yang memperlihatkan dirinya lebih kuat dan terserlah daripada versi standard, memberikan Evoque Convertible penampilan yang sangat kukuh dan keyakinan diri. Dua bahagian jeriji, pengambilan udara canggih, lampu siang gentian optik..

2

Skirt belakang yang baru yang mengintegrasikan hitam atau perak anodised tailpieces Hamann sistem ekzos sport memastikan Evoque Convertible mempunyai penampilan yang bersesuaian. Peminat Evoque yang bersemangat tentang pandangan yang lebih extreme akan menikmati kit badan lebar daripada Hamann Motorsport yang boleh didapati dari musim luruh.

Hamann menambah kuasa diesel ED4 dari 150 hp ke 181 hp pada 460 Nm dan bukannya 380 Nm. Mereka yang memilih enjin Si4 petrol boleh menikmati tambahan kuasa 20 hp ke 260 hp denagan tork 480 Nm dan bukannya 420 Nm.

3

 

Previous post

Renault Dan Subaru Mendapatkan Penilaian Keselamatan Terbaik Dengan AEB

Next post

Perodua Menyambut Hari Kebangsaan Ke 59 Malaysia Dengan Penuh Semangat!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *