Berita Auto

Alfa Romeo MiTo Hanya Mendapat Facelift Giulia

Alfa Romeo MiTo berusia 8 tahun dan tanpa model baru di sisi seperti yang dijanjikan oleh bos Sergio Marchionne. Sekarang kita lihat wajah baru untuk MiTo 8-tahun untuk menyegarkanys dan memberikan beberapa penampilan  Giulia yang baru yang masih belum selesai versi pemandu tangan kanan untuk pasaran kita.

MiTo mendapat facelift kebiasaan lampu-lampu dan bumper dengan jeriji sukan, lampu digelapkan dan aloi tayar yang baru, dan juga cat pilihan baru – Alfa White.

Di dalam ada upholsteri baru untuk kerusi, UConnect Live, kemasan baru dan lencana MiTo menggunakan huruf yang sama dengan lencana Giulia baru.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Tahap trim mendapatkan pembaikkan, dengan Mito peringkat kemasukan dipanggil MiTo (yang pasti telah mengambil berbulan untuk jawatankuasa putuskan),  MiTo Super dan MiTo Speciale, dengan MiTo Veloce di bahagian teratas.

MiTo ini mendapat aloi 16 “aloi, satin krom luaran, Air Con, 5” UConnect dengan Bluetooth dan DAB dan spoiler belakang. Yang teratas Veloce mendapat 18 “aloi, Alfa Suspensi Aktif, Brek Brembo, skrin sentuh UIconnect dengan Sat Nav dan ekzos krom berkembar.

Rangkaian enjin termasuk petrol 77bhp 1.4 liter, 104bhp 875cc TwinAir, 94bhp 1.3 JTDM-2 dan 168bhp 1.4 MultiAir itu. Masih tiada pengesahan dari penjaga  jenama baharu Alfa Romeo untuk Malaysia yang bermakna kereta ini tidak akan tiba di sini bila-bila masa terdekat ini.

alfa-romeo-mito-facelift

Previous post

Naik naik dan naik lagi. Jualan Ford 2016

Next post

Hyundai i30 Baharu Utamakan Gaya dan Teknologi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *