Berita Auto

World Premiere Paris Untuk Kia Rio Semua Baharu

Generasi keempat Kia Rio serba baharu, akan membuat tayangan perdana dunia pada 29 September di Paris, pada Mondial de l’Automobile 2016 .

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Reka bentuk progresif luaran dan dalaman Rio baharu diketuai oleh pusat-pusat reka bentuk Kia di Jerman dan California, dengan kerjasama pusat reka bentuk utama syarikat itu di Namyang, Korea. garis lurus dan permukaan licin memberi kereta watak baru yang tersendiri, manakala overhang hadapan yang lebih panjang  dan bonet, jarak roda yang lebih panjang, dan penegak tiang-C memberi kereta penampilan yang lebih yakin dan seimbang daripada sebelumnya.

446511

Rio serba baharu akan menawarkan pembeli  terbaik dalam klass kepraktikalan dan teknologi keselamatan, ciri-ciri sambungan terkini dan perjalanan dengan ciri-ciri pengendalian yang lebih terjamin dan menarik

Kia Rio adalah model paling laris pengeluar global Korea ini, dengan lebih daripada 473,000 dijual di seluruh dunia pada tahun 2015. Generasi akan datang akan memasuki pengeluaran menjelang akhir 2016 untuk Eropah, dengan pengaturan masa pengeluaran bagi kawasan-kawasan lain yang akan diumumkan lebih dekat dengan hari pelancaran .

446512

Previous post

Memahami Tatanama Enjin Nissan Dalam 72 Saat

Next post

Trak Volvo 'The Iron Knight' Pecah Dua Rekod Kelajuan Dunia Menggunakan Tayar Goodyear

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *