Berita Auto

H.R. Owen Buka Bilik Pameran Bugatti di London

Bugatti menyambut pembukaan semula bilik pamerannya di London. Beralamat di Mayfair, bilik pameran milik H.R. Owen itu menampilkan hiasan dan identiti korporat baharu Bugatti.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Ia adalah bilik pameran Bugatti pertama yang dibuka di United Kingdom dan satu-satunya lokasi di mana model Chiron baharu dipamerkan.

Bilik pameran ini terletak di Bruton Street di Mayfair, bersebelahan dengan pusat pengedar Bentley yang juga dimiliki oleh H.R. Owen. Ia mempunyai suasana yang sesuai untuk pelanggan melihat model Bugatti baharu dengan lebih dekat serta jauh dari pandangan orang ramai untuk pengalaman membeli yang lebih ‘private’.

HR Owen Bugatti 02

H.R. Owen Bugatti menampilkan penjenamaan terbaru Bugatti yang didominasi oleh warna biru, serta perabot-perabot terkini yang dilancarkan oleh Bugatti Home Collection seperti kerusi kulit yang dihias dengan gentian karbon.

Kira-kira 65 buah Veyron dimiliki oleh pelanggan di UK manakala 15 pesanan juga telah diterima untuk Chiron dari negara ini. Sejak bermulanya kerjasama dengan Bugatti pada tahun 2006 , H.R. Owen menjadi salah satu pengedar terbaik bagi jenama Perancis itu.

Previous post

JPLogistics Memperbesarkan Armada ‘Prime Mover’ Dengan Volvo Trucks

Next post

BMW 330E Plugin Hibrid Akan Tiba Dengan Harga Kurang Dari RM250k. Serius?

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *