Berita Auto

Subaru XV Crosstrek Dibina Untuk Aksi Rugged Dan Panduan Harian

 Subaru XV Crosstrek semua baharu menggabungkan pelbagai peningkatan badan dan casis untuk misi keupayaan ini. Sampingan hitam dan roda gerbang berlapis, rocker spoiler dan rel bumbung memberikan perbezaan yang lasak kepada warna badan. Ketinggian perjalanan yang lebih tinggi, spoiler bumbung dan reka bentuk roda 17 inci unik menyokong pendirian dan sikap pergi-kemana model Subaru XV Crosstrek.  Bumper depan dan belakang dan jeriji depan unik Subaru XV Crosstrek dan kaca gelap warna privasi adalah standard.

Subaru-XV-Crosstrek

 

Gaya lasak ini disokong dengan fungsi sebagai empat roda penggantungan bebas mempunyai konfigurasi yang dibangkitkan dalam Subaru XV Crosstrek. Model crossover baru pelepasan tanah  8.7 inci adalah lebih tinggi daripada bagi kebanyakan crossover  lain dan juga beberapa SUV yang berdedikasi.  Sistem pacuan semua roda Subaru XV menyediakan traction dan prestasi semua-cuaca .

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Standard Subaru Lineartronic CVT menyediakan kepelbagaian yang tak terhingga antara nisbah tertinggi dan terendah yang disediakan tanpa langkah-langkah atau syif-syif  yang dapat dibezakan.

CVT secara berterusan dan lancar menyesuaikan diri dengan permintaan prestasi, membantu untuk mengekalkan enjin dalam pelbagai operasi yang paling cekap.

Subaru-XV-Crosstrek1

Previous post

VW Umum Kelulusan Awal Program Penyelesaian 2.0L TDI di Amerika Syarikat

Next post

Pampasan Pemilik Dan Hab Perkhidmatan Baru Untuk Recall Inflator Takata

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *