Berita Auto

Nissan Bersedia Untuk Pelancaran GTR 2017, Dijual Pada Akhir Bulan Julai

Nissan Motor Co., Ltd. mengumumkan bahawa ia akan melancarkan Nissan GT-R 2017 baharu dan akan dijual pada 27 Julai 2016, di peniaga Nissan di seluruh Jepun. Kereta itu diumumkan pada 1 April di Jepun sebelum pelancaran rasmi.

Nissan-GT-R-7

GT-R baharu mempunyai rupa yang segar di dalam dan luar, serta penambahbaikan prestasi memandu dan ciri-ciri utama baru – semua mewakili perubahan yang paling penting yang dibuat untuk model itu sejak ia diperkenalkan pada tahun 2007.

Nissan-GT-R-4

Legasi GT-R berterusan sebagai “GT” muktamad (Grand Tourer), bersenjata dengan perjalanan yang selesa, tahap tinggi pengemasan dan penanda aras dan kemasan; manakala prestasi tinggi yang bertaraf dunia merangkumi “R” dalam namanya (teknologi Racing).

Nissan-GT-R-6

Oleh itu, watak “prestasi multi” membolehkan pemandu untuk menikmati kedalaman sepenuhnya keupayaan GT-R, sama ada memandu selekoh, jalan gunung penggulungan atau hanya cruising di lebuh raya terbuka atau pun menjalankan urusan tugasan kejiranan.

Nissan-GT-R-2

Enjin pemenang anugerah GTR, 3.8-liter V6 24 injap twin-turbocharged enjin – setiap unit buatan tangan oleh juruteknik Takumi sendiri – kini menyampaikan 570 PS pada 6800 rpm dan 637 Nm tork pada 3300-5800 rpm tanpa menjejaskan ekonomi bahan api.

Nissan-GT-R-8

“Edisi Track direkayasa oleh nismo” adalah gred khas yang telah ditambah ke dalam portfolio gred kereta itu pada November 2014.

Nissan-GT-R-10

Ia direka sebagai, gabungan  struktur badan tegar dan penggantungan NISSAN GT-R NISMO dengan spesifikasi dan bentuk model standard GT-R.

Nissan-GT-R-9

Gred diteruskan dalam model 2017, dipasang dengan penggantungan dan roda NISMO NISSAN GT-R.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Further details including release date and, price will be announced later this summer.

Nissan-GT-R-3

 

 

 

 

Previous post

Mazda Jalin Kerjasama Dengan Isuzu Untuk Trak Pikap Baharu

Next post

Tawaran Hebat di Rumah Terbuka Raya Volkswagen

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *