Berita Auto

LaFerrari Spider Dibongkar

Ini adalah gambar pertama versi convertible daripada LaFerrari, siri khas edisi terhad yang baru yang bertujuan untuk pelanggan dan pengumpul yang enggan berkompromi dengan kegembiraan pemanduan drop-top walaupun di stereng supercar.

Ferrari_laferrari_spider_2

Nama dan ciri-ciri  teknikal kereta baharu ini akan diumumkan di Paris International Motor Show begitu juga bilangan Ferrari bercadang untuk membina. Walau bagaimanapun, semua contoh yang ada telah dijual selepas prebiu khas kepada pelanggan dan buku pesanan ditutup.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Edisi terhad siri khas baharu akan disediakan dengan hard top gentian karbon dan soft top. Ia mempunyai gear dan prestasi sama seperti LaFerrari asal, V12 ICE 800 cv (dengan output kuasa tertentu 128 cv / l) ditambah pula dengan motor elektrik 120 kW (163 cv), menjana 963 cv sepenuhnya.

Pengubahsuaian yang penting dan meluas telah dibuat untuk casis dengan tujuan untuk mengekalkan kilasan ketegaran dan rasuk kekakuan yang sama seperti versi coupe. aerodinamik kereta itu juga telah lanjut mengasah untuk menjamin pekali seret yang sama walaupun tanpa bumbung.

Ferrari_laferrari_spider_3

Previous post

Bentley Meneroka Model Sedan Baharu

Next post

Mustang Serba Baharu Akan Menyemarak Peminat di Pulau Pinang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *