Berita Auto

Impreza WRX Untuk Hanya RM199,800?

Jenama Subaru juga menjual beberapa sedan WRX belum berdaftar yang di bilik pameran dan dari roadshow  mereka. Dengan harga yang paling menarik sekali.

Subaru-WRX-3

Subaru Global Platform baru, bersama-sama dengan enjin Boxer dan Symmetrical All-Wheel Drive (AWD) yang mewakili teknologi teras Subaru, merupakan asas generasi akan datang kenderaan Subaru. Platform baru Impreza menggabungkan rangka kerja baru dengan keratan rentas  yang dioptimumkan dan  sendi teguh kukuh antara struktur untuk meningkatkan dengan ketara garis lurus kestabilan, ketangkasan dan keselesaan pemanduan manakala menekan bunyi, getaran dan kekasaran ke tahap yang tidak didalam kenderaan kelas padat sebelum ini. Secara khusus, platform baru meningkatkan ketegaran struktur badan lebih daripada 70 peratus.

Subaru-WRX-4

Dilengkapi dengan Symmetrical AWD (All-Wheel drive) dibina di sekitar enjin Boxer Subaru, WRX adalah simbol prestasi sukan Subaru AWD. Sejak model pertama tahun 1992, WRX telah mendapat sokongan di seluruh dunia dari peminat kereta sukan sebagai sports sedan tersendiri menggabungkan prestasi sukan yang mengagumkan dengan kepraktikan sedan empat pintu.

Subaru-WRX-2

Previous post

Telsa Melawan Lexus

Next post

Subaru XV Crossover Dari Hanya RM106,800

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *