Berita Auto

Hanya Ford Pembuat Kereta Yang Tersenarai Dalam Senarai Syarikat Yang Paling Beretika Sedunia Ethisphere Institute 2016

Ford Motor Company adalah satu-satunya pembuat kereta yang hari ini dinamakan sebagai Company® Dunia Paling Beretika 2016 oleh Ethisphere Institute  – satu perbezaan yang datang sebagai etika perniagaan yang semakin memberi kesan kepada pelanggan dan keputusan pembelian mereka.

Ini menandakan tahun ketujuh berturut-turut Ethisphere Institute telah menamakan Ford Syarikat Paling Beretika Satu Dunia. Ethisphere Institute, sebuah pemimpin global dalam menentukan dan memajukan standard amalan perniagaan beretika, menghormati syarikat dengan penarafan tertinggi dalam lima kategori – etika dan pematuhan, kewarganegaraan dan tanggungjawab korporat, budaya etika, tadbir urus dan kepimpinan dan reputasi.

Selama beberapa dekad, Ford telah mengiktiraf kepentingan kewarganegaraan korporat yang kukuh dan bagaimana ia terikat kepada kejayaan dan pembinaan reputasi syarikat. Lebih separuh daripada responden kepada  Harris Poll Reputation Quotient 2016 berkata mereka belajar lebih lanjut mengenai syarikat sebelum membuat keputusan untuk menjalankan perniagaan dengan mereka. Lebih daripada satu pertiga memutuskan untuk tidak melakukan perniagaan dengan mana-mana syarikat jika mereka melihat perniagaan itu mempunyai reputasi yang negatif.

Ford

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai metodologi Ethisphere Institute dan untuk melihat senarai lengkap  Syarikat Paling Beretika Dunia 2016, layari http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/.

 

 

 

Previous post

Goodyear Diiktiraf Sebagai Pengilang Tayar Paling Dikagumi Dunia

Next post

Trak Pikap Mercedes Untuk 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *