Berita Auto

Mercedes C-Class, Kelas Selangkah Depan Untuk Anda

Mari kita mulakan dengan penampilannya. Kepingan logam  yang berukir tampan dengan kemasan cat yang sangat baik untuk memastikan kereta kelihatan berkualiti tinggi. Bila pakir, ia mendapat lebih pandangan dengan jeriji krom dan profil agak lucah.   Jeriji tunggal depan yang agresif dirangka menetapkan ia sebagai sebuah kereta yang kuat kehadirannya di jalanraya. Lengkungan yang ketat tajam, sudut dan garis semua bergabung untuk mewujudkan satu imej yang kuat di mata setiap yang melihat. Imej yang segera membuat anda mahu dilihat dalam satu. Kereta ini mempunyai sikapnya tersendiri

brabus_mercedes-benz_c-class_wagon_7

Classy namun moden dalam reka bentuk dengan hiasan halus dan tempat duduk yang luas semua menghasilkan sebuah kereta cukup istimewa.

mercedes-benz_c-class_4

 

Sesuatu yang meraih pandangan semula, agresif, bergaya, sedan sport mewah, C-CLASS ini harus dilihat dan diuji pandu jika anda sedang mencari sebuah sedan yang tidak begitu biasa di jalanraya dengan menimba kelas yang cukup untuk mendapatkan   wajah yang mengagumi apabila dijalanan.

Mercedes-Benz-C-Class_2015_800x600_wallpaper_32

 

Previous post

TVR Pratonton Kereta Baru Untuk Pelancaran Semula

Next post

Honda HR-V. Masih Yang Paling Laris Disegmennya

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *