Berita Auto

Semua-Electric Renault Twizy Kini di Malaysia

TC Euro Cars, pemegang francais tunggal untuk kenderaan Renault di Malaysia, hari ini mengumumkan ketersediaan runcit kereta Twizy semua-elektrik Renault.

Sebuah kereta yang sangat drivable, unik dan mudah untuk digunakan, dengan sifar pelepasan dan pencemaran sifar, Renault Twizyamatlah sesuai untuk mobiliti bandar bentuk baru  dan kegunaan perniagaan seperti perkongsian kereta, armada, pelancongan atau kegunaan peribadi, produk pembangunan bandar baru dan juga penghantaran saat-saat akhir.

Renault-Twizy-Cargo_2

Renault Twizy juga boleh dipasang dengan pelekat yang bersesuain, menjadikannya alat komunikasi yang kuat dan juga untuk syarikat-syarikat akan menjadikannya sebahagian daripada armada mereka.

Dimensi Renault Twizy tidak melebihi skuter tiga roda. Pada hanya 2.34 meter panjang dan 1.23 meter lebar, ia adalah udara baru di bandar. Dengan berat hanya 450kg, yang Twizy sekurang-kurangnya separuh berat kereta biasa.

Renault-Twizy-Urban_2-600x400

Padat dan lincah terima kasih kepada motor elektrik dan stereng langsung, ia adalah lebih tangkas daripada kereta konvensional dan lebih menyeronokkan untuk memandu. Motor elektrik menyampaikan kuasa puncak maksimum dan tork 13kW (17hp) dan 57Nm masing-masing membolehkan Twizy untuk mencapai kelajuan maksimum 80 km / j. Renault Twizy adalah hanya empat roda yang boleh meletak pada sudut tepat kepada kaki lima. Jika anda menghulurkan tangan anda di bahagian sayap, itu kira-kira panjang ruang yang anda perlukan!

Motor elektrik menyampaikan kuasa puncak maksimum dan tork 13kW (17hp) dan 57Nm untuk mencapai kelajuan maksimum 80 km / j. Renault Twizy adalah hanya empat roda yang boleh meletak pada sudut tepat kepada kaki lima. Jika anda menghulurkan tangan anda di bahagian sayap, itu kira-kira panjang ruang yang anda perlukan!

Renault-Twizy-Urban_4-600x400

Renault Twizy boleh didapati dalam dua gaya, Urban dan Cargo, di seluruh rangkaian jualan Renault. Dengan harga RM71,888.00 untuk trim Urban dan RM73,888.00 untuk Cargo, harg atas-jalan termasuk GST tanpa insurans bagi pendaftaran individu / persendirian; Twizy mewakili revolusi sebenar dalam mobiliti bandar untuk semua pengguna jalan raya. Harga di atas adalah untuk Semenanjung Malaysia sahaja.

Renault-Twizy-Urban_1

 

Previous post

Mercedes-AMG C63 S Coupe Siarkan Promo Video

Next post

Mazda MX-5 Kini Dilancarkan di Malaysia - RM219,269.80

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *