Gaya Hidup

Proton Sambut 30 Tahun

PROTON Holdings Berhad meraikan ulangtahun yang ke-30 yayasan dan untuk menandakan perkara penting ini, syarikat ini menawarkan tawaran istimewa dengan penjimatan besar inspirasi adalah antara pembelian untuk pelanggan semasa dan pemilik Proton.

Proton-Iriz-600x371

Sebagai permulaan, dari 9 Julai hingga 30 September 2015, di semua bilik pameran PROTON di seluruh negara, PROTON menawarkan rebat sebanyak RM3,000 pada semua model Proton kepada pelanggan yang memasuki 30 tahun pada tahun ini (atau yang lahir pada tahun 1985). Tambahan itu juga, di bawah Program Kesetiaan, terdapat satu pakej trade-in khas untuk pelanggan sedia ada. Untuk tawaran itu, Proton pemilik sedia ada boleh trade kereta lama mereka untuk kereta Proton baru tanpa ragu-ragu kerana mereka akan mendapat rebat sebanyak RM100 bagi setiap tahun umur pada kenderaan semasa mereka.

Crème de la crème promosi adalah tawaran Proton Saga spec terendah dengan harga hanya RM30,000 bersih (harga termasuk insurans dan cukai jalan).

 

proton

Selain daripada promosi Ulang Tahun ke-30, pelanggan masih boleh menikmati promosi semasa iaitu kadar faedah 1.99% setahun pada Saga dan  IRIZ yang terpilih, skim pembiayaan 100% untuk kakitangan kerajaan, tawaran yang luar biasa untuk Graduan dan Mahasiswa, kadar faedah yang rendah untuk model Proton lain dan banyak lagi. Yang paling menarik, pemilik baru Proton, akan dilindungi di bawah promosi jaminan 7 tahun.

Untuk maklumat lengkap daripada promosi terkini dan tawaran kewangan sila

layari laman web PROTON Edar di www.proton-edar.com.my.

Logo30Tahun

 

Previous post

AutoPacific Mendapati Pemilik Sonata Di Kalangan Paling Berpuas Hati

Next post

Renault Captur Akan Tiba di TC Euro Cars Tidak Lama Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *