Berita Auto

Saksikan Perubahan BMW 7-Series dari E23 kepada G11

Banyak berita tentang model serba baharu 7-series tetapi bukan saja mengenai teknologi yang digunapakaiyang dikatakan sangat hebat. Kereta ini adalah satu warisan dan apabila sesuatu model itu mempunyai sejarahnya yang kukuh, citarasa rekaannya yang tertentu kan membawa hingga ke setiap generasi.

BMW-7_Series_1977_800x600_wallpaper_0e

Ok, mungkin agak tidak realistik untuk mengharapkan ada pada model 7 series ini, tetapi ianya masih BMW. Ini bermakna standard BMW sebagai trademark akan kekal pada seluruh rangkaiannya.  Lampu depan berkembar yang sama dan Hofmeister kink pada tingkap belakang ada pada setiap model 7 series.

Bintang sebenar dalam video ini adalah gril kidney yang menjadi tanda tulen model ini.  Ianya tidak terlalu menonjol dan mengikut rekaan asal E23 dan kemudiannya menjadi lebih besar.  Melihat kepada bahagiannya yang horizontal, model 7 series terbaru ini mempunyai 50% dari bahagian depannya didominasikan oleh gril kidney.

BMW-7-Series_2016_1024x768_wallpaper_60

Samada gril yang besar ini akan mengembirakan anda, ia akan menjadi tanda tanya sampai bila BMW akan mengalihkan arah ke situ, lambat laun lampu depan akan jadi lebih kecil pada bahagian hujung depan dan yang hanya kelihatan adalah gril pada bahagian depan.

Previous post

Renault Tampilkan Clio Renaultsport 220 Trophy

Next post

Alfa Romeo Jenama Yang Memberikan Inspirasi Tanpa Barisan Produk

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *