Gaya Hidup

Pusat Flagship Porsche Kini Dibuka Di Sungai Besi

Sime Darby Auto Performance (SDAP), pengimport Porsche di Malaysia telah dengan secara rasminya  membuka Porsche Centre Sungai Besi (PCSB) pada 28 Mei 2015.

Porsche-Centre-Sungai-Besi

Terletak di lokasi strategik hanya beberapa minit dari pusat perniagaan, Porsche Centre Sungai Besi di 306, Jalan Sungai Besi, mudah diakses melalui Lebuhraya Sungai Besi, Lebuhraya Utara Selatan, Terowong Smart dan lebuhraya utama yang lain.

Porsche-5D3_6908
SDAP telah melabur lebih RM16 juta dalam pembinaan Porsche Centre Sungai Besi, menyebabkan Pusat Porsche baru ini mencerminkan etos di seluruh dunia dan gaya contoh unggul Porsche secara besar-besaran.

Porsche-5D3_6874

Dengan kawasan sekuas 34703 sqft, state-of-the-art Porsche Centre Sungai Besi ini adalah tambahan penting kepada pembangunan jenama Porsche di Malaysia dan akan menyampaikan pengalaman pelanggan terbaru dan terbaik.

Porsche-CSB_Interior-Facade

Kemudahan yang lebih besar, perkhidmatan pelanggan dan produk Porsche bertaraf dunia yang lebih baik: Ini adalah janji yang terletak di luar permukaan hadapan bangunan baru Porsche Centre Sungai Besi di mana pengalaman pelanggan telah meningkat ke tahap yang baru.

Porsche-CSB_Delivery-Bay

Porsche-CSB_Sales-Gallery

Porsche-CSB_Workshop-Area-1

Porsche-SB_Workshop-Area-2

 

 

Previous post

Google Teruskan Ujian Kereta Pandu-Sendiri

Next post

Shell #LoveMyRide Festival Menawarkan Pengalaman Ultimate Car Engine Rejuvenating Percuma

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *