Berita Auto

Mazda CX-3 Akan Dijual Di Malaysia. Akhir tahun 2015.

Mazda CX-3 mempamerkan bahasa reka bentuk Kodo Mazda dengan cara yang paling bergaya. Untuk bahagian dalam, usaha bersepadu telah dibuat untuk mencapai ungkapan suasana dalaman yang sesuai. Bersama-sama dengan tekstur halus daripada bahan yang digunakan, pereka menghasilkan persekitaran kabin yang canggih berkualiti tinggi.

Mazda-CX-3_2016_04

Bahagian Luar

Bahagian depan Mazda CX-3 direka untuk membentangkan penglihatan yang berani sesuai dengan stail yang bergaya. Sayap uniknya gempal dan tiga dimensi. Ia membentuk titik permulaan perasaan kelajuan yang mengalir di seluruh badan.

Susun atur kedudukan lampu isyarat di luar unit lampu utama untuk mewujudkan, reka bentuk yang sempit dan tajam mencadangkan mata memandang ke hadapan dengan garis pencahayaan LED bersepadu. Pandangan sisi CX-3 menyampaikan rasa saiz badan yang panjang, jauh lebih besar daripada dimensi sebenar kenderaan.

Mazda-CX-3_2016_06

CX-3 baru memperkenalkan warna badan logam seramik. Ia menggunakan tayar diameter besar yang mewujudkan rasa yang menarik bila dipandu kuat. Option rim aloi 18-inci tebal dicat kelabu gunmetal dan berbeza oleh kemilau cemerlang logam dimesin.

Mazda-CX-3_2016_07

Dalaman

Bahagian berkualiti tinggi dan terasa kecanggihannya yang selaras sepenuhnya dengan reka bentuk luaran.

Mazda-CX-3_2016_05

Semua paparan maklumat dan sistem kawalan berada pada kedudukan yang selaras dengan reka bentuk berorientasikan pemandu berdasarkan konsep heads-up kokpit Mazda.

Setiap bahagian telah ditapis untuk menyediakan bahagian dalaman gilap dan  berkualiti tinggi. Piping teliti halus ditambahkan kepada bahagian kerusi yang selaras seperti kulit putih hitam yang tulen tawaran Lux Suede®, menghasilkan persekitaran yang canggih.

 

 

Previous post

Ducati Desmosedici GP15 Sedia Untuk MotoGP Sepang 2015

Next post

Hari Keempat Testing Di Barcelona

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *