Berita Auto

Lori Isuzu Adalah No.1 Di Malaysia

Trak Isuzu telah sekali lagi muncul sebagai jenama trak paling laris di Malaysia untuk  tahun 2014 dengan model ELF tugas ringannya muncul sebagai barisan lori paling laris untuk lima tahun berturut-turut. Menurut statistik yang disediakan oleh Persatuan Automotif Malaysia (MAA), Isuzu trak tugas ringan mengungguli carta jualan dengan 6024 unit, peningkatan 4.5% berbanding prestasinya pada tahun lepas sebanyak 5788 unit.

Pertumbuhan ini disokong sebahagiannya oleh pengenalan model ELF keenam generasi terbaru yang telah dilancarkan pada bulan April, yang menawarkan pelanggan peningkatan yang ketara dan faedah penggunaan berbanding yang No. 1 sebelumnya trak Siri-N.

Ketika mengumumkan pengekalan kejayaan kedudukan No. 1, Ketua Pegawai Eksekutif Isuzu Malaysia Kimitoshi Kurokawa berkata kejayaan Isuzu dalam menjaga kedudukannya sebagai pemimpin boleh dikaitkan dengan produk dan daya jualan yang mengutamakan pelanggan dan operasi servis selepas jualan yang kuat.

“Produk Isuzu telah lama menjadi sinonim dengan kewibawaan dan kecekapan; dua perkataan utama yang berdering kuat di kalangan pengusaha perniagaan yang mengambil berat mengenai mengawal kos operasi. Dengan menawarkan produk-produk kami melalui rangkaian peniaga yang kuat yang merangkumi semua kawasan perniagaan utama di negara ini juga, kita telah berjaya menawarkan penyelesaian pengangkutan yang disesuaikan untuk memenuhi apa-apa kehendak perniagaan, “kata Kurokawa.

Walaupun penyumbang utama kejayaan Isuzu Malaysia pada tahun 2014 telah datang dari rangkaian trak-trak tugas-ringan, jualan Isuzu tugas-sederhana, tugas-berat dan trak Penggerak Perdana yang mencecah hampir 300 unit menyumbang ke arah menjadikan Isuzu jenama trak No. 1 walaupun trak besar hanya menyertai barisan pada suku ketiga 2014.

“Usaha tahun 2015 adalah untuk meningkatkan nilai jenama melalui program penjagaan-pelanggan yang lebih baik dan menambah baik jualan dan proses khidmat untuk memastikan pelanggan mencari lori Isuzu yang paling sesuai untuk keperluan mereka,” tambah Kurokawa.

Untuk mengenali trak jualan terbaik Malaysia sila rujuk wakil penjual Trak Isuzu yang terdekat. Untuk senarai penuh, hubungi 1-300-88-1133 atau lawati www.isuzu.net.my

 

Previous post

Lagu Pandu Pilihan Gohed Gostan Hari Ini - Deep Purple 'Highway Star'

Next post

Volvo Menjanjikan 4 Kenderaan Baru

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *