Berita Auto

Ketahui Model Renault Espace 2015

Edisi baru Espace Initiale Paris dilengkapi dengan peralatan moden yang mewah dan kemasan yang sempurna menjanjikan kecanggihan perjalanan yang selesa. Menurut kenyataan akhbar rasminya, ciri-ciri reka bentuk luaran termasuk kemasan cat baru yang ekslusif iaitu warna hitam Amethyste metalik, tayar 19 inci eksklusif dan huruf ‘Initiale Paris’ di bawah logo Renault.

renault_espace_initiale_paris_1

Ruang dalamannya menawarkan dua peringkat trim: warna kelabu graded Lune/ perang gelap. Selain itu, ia menawarkan unpholstri yang diperbuat dari kulit jenis Nappa dan boleh didapati dalam warna perang gelap atau dengan kecerunan dari warna kelabu Lune kepada perang, tempat duduk depan 10 cara pelarasan yang dilengkapi dengan pemanas dan mengurut, tempat rehat kepala untuk tempat duduk depan dan baris kedua, pemanas untuk tempat duduk kedua (pilihan) dan stereng yang disaluti dengan kulit Nappa.

renault_espace_initiale_paris_2

Selain itu, kulit jenis Nappa boleh didapati pada sisipan pintu dan tempat rehat tangan, manakala dashboard-nya mempunyai cantuman yang boleh dilihat. Tinted tambahan dan laminate untuk tingkap tepi ditawarkan untuk keselesaan akustik yang lebih baik serta dipasang tirai matahari.

renault_espace_initiale_paris_3

Reka bentuk dalaman disudahkan dengan lencana ‘Initiale Paris’ yang dipasangkan di sisipan stereng, bahagian atas kerusi depan, ambang pintu Keistimewaan lain termasuk sistem bunyi Bose premium dengan bunyi Surround Bose dan sistem Pack Visio seperti kamera dua arah, amaran lorong berlepas, lampu automatik, mengenali tanda jalan dan amaran melebihi hadlaju.

renault_espace_initiale_paris_4

Model ini juga menyediakan pek keselamatan yang moden termasuk amaran jarak keselamatan dan bantuan brek kecemasan. Di bawah hud, Espace Initiale Paris akan mendapat tenaga enjin petrol TCe 200 EDC atau enjin diesel dCi 160 EDC.

renault_espace_initiale_paris_7

Previous post

F1 Rusia GP 2014: Lewis Hamilton Beri Mercedes Constructors' Title

Next post

Shane Van Gisbergen Di Petak Pertama Perlumbaan V8 Supercar Mount Panorama

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *